Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-3 z 3
Conditions of Utilization of Distribution Channels in the Company Strategy (Case Study of the Clothing Market)
(Uniwersytet Łódzki, 1982)
Celem artykułu jest próba oceny funkcjonowania kanałów dystrybucji produktów
konsumpcyjnych oraz strumieni przepływów tych kanałów a w szczególności
strumienia informacji, negocjacji i fizycznego ruchu produktów. Jego ...
Product Innovations Propensity at the Company Level in Centrally Planned Economies (Case Study of Poland)
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 1988)
W artykule podjęto próbę oceny skłonności przedsiębiorstw do
rozwoju innowacji produktów wynikające z zasad reformy gospodarczej. Weryfikacji podlegają 2 hipotezy: po pierwsze - samodzielność
decyzyjna przedsiębiorstw ...
Partnerskie relacje w kanałach rynku
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2003)
Development of new forms of co-operation in market channels is reflected by the usage
of relationship marketing. It is based on the idea of corporate behaviour relying mostly on
a build up of long term trust relationship ...