• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Search
  •   DSpace Home
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

Author
Stasiak, Andrzej (8)
Włodarczyk, Bogdan (1)Subject
gospodarka doświadczeń (8)
experience economy (5)produkt turystyczny (2)przestrzeń turystyczna (2)tourist product (2)controversial tourism (1)culinary tourism (1)culinary tourism product (1)czas wolny (1)doświadczenia turystyczne (1)... View MoreDate Issued2016 (3)2013 (2)2015 (2)2019 (1)Has File(s)Yes (8)

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-8 of 8

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Nowe przestrzenie i formy turystyki w gospodarce doświadczeń 

Stasiak, Andrzej (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Jedną z najgłośniejszych gospodarczych teorii początku XXI w. jest koncepcja ekonomii doświadczeń B. PINE’A I J. GILMORE’A (1999). Dla branży turystycznej nie jest to nic nowego – od zawsze sprzedaje przecież emocje, ...
Thumbnail

Doświadczenie - stary-nowy paradygmat turystyki 

Stasiak, Andrzej (Akademia Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie, 2016)
Podróżowanie od zawsze wiązało się z silnymi wewnętrznymi przeżyciami. Traktowano je jednak raczej jako „uboczny” efekt podróżowania, a nie istotny cel działalności firm turystycznych. Rozwój gospodarki doświadczeń wzmógł ...
Thumbnail

Turystyka kontrowersyjna jako emanacja gospodarki doświadczeń 

Stasiak, Andrzej (AWF Józefa Piłsudskiego w Warszawie, Filia w Białej Podlaskiej, 2015)
Turystyka XXI wieku staje się coraz bardziej skomplikowanym, złożonym i trudnym do jednoznacznej oceny zjawiskiem. Najważniejszymi obszarami kontrowersji są: zachowania turystów, miejsca wypoczynku, formy turystyki, produkty ...
Thumbnail

Triada doświadczeń turystycznych i efekt „wow!” podstawą kreowania nowoczesnej oferty turystycznej 

Stasiak, Andrzej (Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2015)
Nowa ekonomia szczególne znaczenie przypisuje m.in. przekształceniom modelu konsumpcji. Jedną z teorii wyjaśniających związane z tym zjawiska jest tzw. ekonomia doświadczeń (experience economy) autorstwa B. Pine’a i J. ...
Thumbnail

Miejsca spotkań kultury i turystyki 

Stasiak, Andrzej; Włodarczyk, Bogdan (Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2013)
Celem pracy jest próba usystematyzowania i klasyfikacji miejsc spotkań kultury i turystyki. Dokonano ich podziału wg różnych kryteriów, m.in. stopnia komercjalizacji oferty, celu podróży i charakteru kontaktu z kulturą, ...
Thumbnail

Turystyka kulinarna w gospodarce doświadczeń 

Stasiak, Andrzej (KulTour.pl - Organizator Turystyki Kulturowej i Edukacyjnej, 2016)
Celem artykułu jest szczegółowa charakterystyka istoty, składników, roli i znaczenia doświadczenia we współczesnej gastronomii i turystyce kulinarnej. W pracy zaprezentowano m.in.: piramidę potrzeb konsumenta (turysty ...
Thumbnail

Przestrzeń turystyczna jako przestrzeń doświadczeń 

Stasiak, Andrzej (2019)
Specyfiką turystyki, wyróżniającą ją na tle innych gałęzi gospodarki, jest przestrzenny charakter doświadczeń (ścisłe powiązanie doświadczeń podróżnych z konkretną lokalizacją). W pracy przedstawiono definicję i rodzaje ...
Thumbnail

Escape rooms - nowa oferta sektora rekreacji w Polsce 

Stasiak, Andrzej (2016)
Globalizacja odciska swoje piętno również na rynku czasu wolnego, sprzyjając upowszechnianiu się na całym świecie zupełnie nowych form rekreacji. Doskonałym przykładem takiej błyskawicznej dyfuzji innowacji w globalnej ...

University of Lodz Repository

Contact Us | Send Feedback
 

 


University of Lodz Repository

Contact Us | Send Feedback