Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-4 z 4
Nowe przestrzenie i formy turystyki w gospodarce doświadczeń
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Jedną z najgłośniejszych gospodarczych teorii początku XXI w. jest koncepcja ekonomii doświadczeń B. PINE’A I J. GILMORE’A (1999). Dla branży turystycznej nie jest to nic nowego – od zawsze sprzedaje przecież emocje, ...
Przestrzeń turystyczna Polski w świetle konkursu Polskiej Organizacji Turystycznej na najlepszy produkt turystyczny
(Uniwersytet Warszawski, Wydział Geografii i Studiów Regionalnych, 2015)
Jedną z wielu fundamentalnych zmian, jakie zaszły w polskiej turystyce po 1989 r., jest komercyjne, produktowe podejście do kształtowania oferty. Od 2003 r. Polska Organizacja Turystyczna corocznie przyznaje certyfikaty ...
Współczesna przestrzeń turystyczna
(Uniwersytet Warszawski, Wydział Geografii i Studiów Regionalnych, 2011)
Dynamiczny rozwój współczesnej turystyki pociąga za sobą znaczące przeobrażenia przestrzeni turystycznej. Z jednej strony kurczy się ona i zanika (np. w wyniku ekologicznej degradacji), z drugiej zaś rozrasta – dzięki ...
Przestrzeń sepulkralna w turystyce
(Wydawnictwo WSTH w Łodzi, 2005)
The sepulchral space in tourism
Summary
The sepulchral space is a fragment of the geographical space consecrated for burials and deposing ashes after cremation. Its purpose is also to commemorate the dead through ...