• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Szukaj 
  •   Repozytorium UŁ
  • Szukaj
  •   Repozytorium UŁ
  • Szukaj
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

ZalogujZarejestruj

Odkryj

Autor
Stasiak, Andrzej (54)
Włodarczyk, Bogdan (9)Grabowski, Jakub (3)Kaczmarek, Jacek (3)Rochmińska, Agnieszka (3)Wiluś, Robert (2)Bik, Joanna (1)Ciesielska, Olga (1)Milewska, Mariola (1)Rouba, Rafał (1)... zobacz więcejTematprodukt turystyczny (15)turystyka kulturowa (8)experience economy (7)gospodarka doświadczeń (7)tourist product (7)turystyka społeczna (6)polityka społeczna (4)przestrzeń turystyczna (4)ruch turystyczny (3)strategie turystyczne (3)... zobacz więcejData wydania2010 - 2017 (29)2000 - 2009 (25)Has File(s)Yes (54)

Szukaj

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filtry

Użyj filtrów by uściślić zapytanie.

Wyświetlanie pozycji 1-10 z 54

  • Opcje sortowania:
  • Znaczenie
  • Tytuł (rosnąco)
  • Tytuł (malejąco)
  • Data wydania (rosnąco)
  • Data wydania (malejąco)
  • Wyników na stronę:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Przestrzeń turystyczna Polski w świetle konkursu Polskiej Organizacji Turystycznej na najlepszy produkt turystyczny 

Stasiak, Andrzej (Uniwersytet Warszawski, Wydział Geografii i Studiów Regionalnych, 2015)
Jedną z wielu fundamentalnych zmian, jakie zaszły w polskiej turystyce po 1989 r., jest komercyjne, produktowe podejście do kształtowania oferty. Od 2003 r. Polska Organizacja Turystyczna corocznie przyznaje certyfikaty ...
Thumbnail

Centrum handlowo-rozrywkowe Manufaktura jako nowa atrakcja turystyczna Łodzi 

Stasiak, Andrzej (Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. W. Korfantego, Urząd Miejski w Zabrzu, 2005)
Thumbnail

New Spaces and Forms of Tourism in Experience Economy 

Stasiak, Andrzej (De Gruyter Open, 2014-10-08)
One of the best known economic theories of the early 21st c. is Pine & Gilmore’s of the experience economy (1999). This is nothing new for the tourism industry which has always been selling emotions, dreams and memories ...
Thumbnail

Turystyczne logo 

Stasiak, Andrzej (Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2002)
Zagadnienia wizualnej identyfikacji firmy i produktu od dawna poruszane są w literaturze przedmiotu. Prace te rzadko jednak poświęcone są firmom i usługom turystycznym, a przecież problematyka efektywnego wykorzystywania ...
Thumbnail

Strategie rozwoju turystyki 

Rochmińska, Agnieszka; Stasiak, Andrzej (Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2004)
Najstarsze strategie działania wywodzą się ze starożytności i dotyczą zarządzania państwem i dowodzenia wojskiem. Strategie gospodarcze pojawiły się zdecydowanie później, wraz z narodzinami nowoczesnego przedsiębiorstwa w ...
Thumbnail

Przestrzeń sepulkralna w turystyce 

Stasiak, Andrzej; Tanaś, Sławoj (Wydawnictwo WSTH w Łodzi, 2005)
The sepulchral space in tourism Summary The sepulchral space is a fragment of the geographical space consecrated for burials and deposing ashes after cremation. Its purpose is also to commemorate the dead through ...
Thumbnail

Kultura a turystyka - wzajemne relacje 

Stasiak, Andrzej (Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelasrtwa w łodzi, 2007)
Artykuł poświęcony jest rozważaniom na temat wzajemnych związków kultury i turystyki. Wychodząc od różnych sposobów definiowania pojęcia "kultura" zaproponowano definicję "turystyki kulturowej" w szerokim i wąskim rozumieniu ...
Thumbnail

Szlaki turystyczne - zagospodarowanie, atrakcja czy produkt turystyczny? 

Stasiak, Andrzej (ZG PTTK Warszawa, 2007)
Rozwój turystyki nierozerwalnie związany jest z wytyczaniem szlaków turystycznych. Przygotowane z myślą o turystach drogi i ścieżki są widomym znakiem opanowywania (oswajania) przestrzeni geograficznej i podporządkowywania ...
Thumbnail

Turystyka społeczna w regionie łódzkim 

Stasiak, Andrzej (Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2010)
Publikacja jest pierwszym tak szczegółowym opracowaniem naukowym dotyczącym turystyki społecznej w Polsce. Praca składa się z dwóch zasadniczych części. Pierwsza z nich zawiera ogólne teoretyczne rozważania na temat ...
Thumbnail

O potrzebie rewolucji w polskim muzealnictwie XXI w. 

Stasiak, Andrzej (Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2007)
W latach 90. XX w. w polskich muzeach, podobnie jak we wszystkich innych dziedzinach życia w naszym kraju, zaszły olbrzymie zmiany ilościowe i jakościowe. Transformacja ustrojowa, rozwój wolnego rynku, przeobrażenia ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 6

Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi
 

 


Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi