Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-3 z 3
The Relation between the Concepts of Recreation and Tourism
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2005)
The authors present a comparative analysis of the relation between the concepts of tourism and recreation in the context of leisure time and also the spaces in which they occur. A review of many publications in Polish, ...
Krajobrazy zdegradowane jako atrakcja turystyczna oraz miejsce wypoczynku i rekreacji
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2017)
Celem autorów artykułu jest określenie roli krajobrazów zdegradowanych w turystyce. Autorzy starają się odpowiedzieć na pytania dotyczące kontekstów, w jakich tego typu krajobrazy można odnaleźć w obrębie potrzeby podróżowania, ...
Zintegrowany produkt turystyczny w działaniach promocyjnych gminy Uniejów i jego rola w budowaniu marki miejsca
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016)
The article starts with the theoretical discussion of the concept of territorial brand building and the creation of an integrated tourist product. This is followed by a comprehensive description of the natural, cultural ...