Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-8 z 8
Strategie umiędzynarodowienia uczelni wyższych — wyzwania przyszłości. Studium przypadku Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016)
Celem opracowania jest analiza polityki umiędzynarodowienia uczelni wyższych
w świetle doświadczeń różnych krajów. Na tle szerokiego przeglądu doświadczeń
zagranicznych zaprezentowane są uwarunkowania procesu ...
Marketing challenges for marketing of cultural institutions and events
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016)
New generation cultural and scientific institutions — dilemmas and strategic challenges
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016)
Recent periods witnessed very strong development trend of new generation cultural
and scientific institutions that can be distinguished by their interdisciplinary approach.
They combine promoting culture and science with ...
Wstęp
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016)
Wstęp
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2017)
Strategie internacjonalizacji uczelni wyższych. Studium przypadku Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2021)
Monografia jest efektem wieloletnich doświadczeń autora w zakresie umiędzynaradawiania Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego. W roku 2021 autor zebrał metodą wywiadów z polskimi i ...
Strategie dużych sieci handlowych – nowe wyzwania dla menedżerów oraz badaczy marketingu
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020)
Celem opracowania jest ukazanie kluczowych trendów w handlu detalicznym w Polsce i na świecie
oraz związanych z nimi kierunków badań marketingowych. Rozdział ten został przygotowany
na podstawie analizy międzynarodowej ...
Wprowadzenie
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020)