Browsing Artykuły naukowe by Author "Stawiszyński, Marcin"
Now showing items 1-2 of 2
-
Obszary generowania wartości przez wirtualne platformy wymiany handlowej w sektorze B2B na tle doświadczeń operatorów platform w Polsce
Gregor, Bogdan; Łaszkiewicz, Anna; Stawiszyński, Marcin (Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Wiedzą, 2009)The aim of the article is to present selected results from the research project conducted in 2007-2008 by authors. The main point of the research project was to assess and empirically verify a possibility of value creating ... -
Rodzaje badań marketingowych i obszary ich wykorzystania w handlu elektronicznym
Stawiszyński, Marcin; Łaszkiewicz, Anna (Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Wiedzą, 2004)Badania marketingowe dotyczące Internetu można dzielić stosując podobne (bądź te same) kryteria jak w przypadku podziałów dotyczących badań tradycyjnych. Można też klasyfikować je wykorzystując zdobycze ostatnich lat, tak ...