Przeglądaj Książki/Rozdziały | Books/Chapters według tytułu
Wyświetlanie pozycji 222-241 z 673
-
Lojalność pracowników współczesnych organizacji. Istota i elementy składowe
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013) -
Lokowanie produktu i inne formy integracji treści promocyjnych i natywnych – problemy definicyjne
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013) -
Lotnisko cargo – brakujący element infrastruktury logistyki i jej ekonomiki regionu łódzkiego
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013) -
LPP SA – ekspansja na rynki zagraniczne oraz zarządzanie portfelem marek
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015) -
Macierz Boston Consulting Group – teoria i nowe spojrzenie
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015) -
Management Accounting Innovations the Case of ABC in Poland
(Łódź University Press, 2013) -
Management in a Multicultural Environment
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2021)Diversity management is indicated as one of the most important challenges faced by contemporary organizations (Roberson 2019; Cletus, Mahmood, Umar and Ibrahim 2018; Januszkiewicz, Bednarska-Wnuk 2017). The ability to ... -
Managing in Diversity: the Major Domain and Contemporary Transitions
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2021)Diversity has been a popular term both in theory and practice for many decades, especially with globalization. This chapter discusses diversity and diversity management with special reference to cultural diversity. The ... -
Mariaż nauki z praktyką. Najlepsze praktyki zarządzania marketingowego w polskich i międzynarodowych przedsiębiorstwach. Studia przypadków
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020)Publikacja ta przedstawia realizację najlepszych praktyk w procesie wdrażania strategii marketingowych w wybranych firmach zagranicznych i polskich. Na tle teoretycznych rozważań dotyczących istoty, koncepcji i standardów ... -
Marketing na rynkach międzynarodowych. Badania, decyzje, organizacja
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020)Prezentowana publikacja przybliża zagadnienie marketingu na rynkach międzynarodowych. Przedstawiono w niej kwestie dotyczące badań marketingowych na takim rynku, ich rodzaje, etapy i metody. Zaprezentowano sposoby oceny i ... -
Marketing nowych technologii – koncepcja i strategia 5W
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013) -
Marketing terytorialny a generowanie rozwoju miast i regionów
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)Celem rozdziału jest pokazanie rozwoju marketingu w sektorze publicznym ze szczególnym uwzględnieniem marketingu terytorialnego skierowanego do jednostek terytorialnych – miast i regionów. Zamierzeniem autora jest ... -
Marketing terytorialny a rozwój terenów wiejskich
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013) -
Marketing terytorialny w ujęciu relacyjnym
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016)The monograph is devoted to building inter-organizational relations by local self-governments in the area of their marketing activities, focused on attracting mobile development resources from the markets of: investors, ... -
Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2017)Marketing wewnętrzny stanowi próbę zaadaptowania marketingu w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Według tej koncepcji wiodącym punktem odniesienia i najcenniejszym kapitałem każdej organizacji jest pracownik traktowany ... -
Metasieciowe ujęcie organizacji IT z perspektywy najmniej zintegrowanych społecznie aktorów
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020)The purpose of the article is to identify people (social actors) least task integrated, least socially connected and with the lowest shared situation awareness. The research premise is to look at the effectiveness of the ... -
Metoda SCAMPER jako skuteczne narzędzie projektowania innowacyjnych rozwiązań organizacyjnych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020)Celem rozdziału jest szczegółowa charakterystyka założeń i etapów postępowania stosunkowo słabo rozpoznanej w Polsce metody SCAMPER oraz analiza przykładów jej wykorzystania w rozwiązywaniu problemów organizacyjnych. W ... -
Metoda wielokryterialnej analizy porównawczej systemów oceny kompetencji kadry menedżerskiej
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020)Celem rozdziału jest przedstawienie przykładu zastosowania idei wielokryterialnej analizy porównawczej w praktyce ewaluacji systemów oceny kompetencji kadry menedżerskiej. W opracowaniu zaprezentowano założenia wielokryterialnej ... -
Metody etatyzacji jako instrument racjonalizacji zatrudnienia w podsystemie zarządzania na przykładzie przedsiębiorstwa użyteczności publicznej
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020)W opracowaniu przedstawiono istotę i funkcje etatyzacji w podsystemie zarządzania przedsiębiorstwa. Omówiono klasyfikację metod ustalania obsad osobowych w sferze zarządzania. Scharakteryzowano istotę i tok postępowania ... -
Metody i narzędzia eliminacji dysfunkcji systemu zarządzania zasobami ludzkimi w jednostkach sektora usług medycznych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2011)Współcześnie organizację budują swoją przewagę konkurencyjną w oparciu o kapitały niematerialne, w tym kapitał ludzki. Niestety w przypadku jednostek świadczących usługi medyczne w Polsce możliwości pozyskiwania przewagi ...