Search
Now showing items 1-10 of 15
Innowacje w łańcuchach dostaw źródłem przewagi konkurencyjnej w XXI wieku
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016)
Wprowadzenie
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2011)
Podstawy zarządzania
(Uniwersytet Łódzki, Wydział ZarządzaniaKrajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, 2015)
Celem niniejszego rozdziału jest przedstawienie bazowych informacji na temat
podstaw zarządzania skoncentrowanych wokół następujących obszarów
tematycznych: formułowanie celów organizacyjnych, misja i wizja,
podejmowanie ...
Rola mapy strategii w konstruowaniu i implementacji zbilansowanej karty wyników
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2009)
Koncepcja zbilansowanej karty wyników (BSC) określa zasady pomiaru wyników działalności jednostek gospodarczych w ujęciu wieloaspektowym, przy zastosowaniu wielu kryteriów. Zbilansowana karta wyników służy do pomiaru ...
Odpowiedzialność rad nadzorczych za rachunkowość w świetle regulacji polskiego prawa bilansowego
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2009)
W rozdziale przedstawiono rozważania dotyczące odpowiedzialności rad nadzorczych za rachunkowość, wynikające ze znowelizowanej ustawy o rachunkowości. Natomiast celem niniejszego rozdziału jest próba odpowiedzi m.in. na ...
Wymiary kreatywności w obszarze marketingu
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2017)
W związku ze zmianami na rynku przed współczesnym zarządzaniem marketingowym otwierają się nowe wyzwania. Aby im sprostać, trzeba szukać narzędzi, które będą w takich okolicznościach skuteczne. Marketing potrzebuje wiedzy ...
Cechy pracy kierowników a skłonność do wdrażania innowacji
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2017)
Aktualna sytuacja ekonomiczna, nie tylko w Polsce, ale na całym świecie, wymaga wielu zmian w strukturze organizacji. Większość tych zmian ma swoje źródło lub jest związana z metodami zarządzania i przywództwem. Firmy, ...
Ścieżki niepowodzeń gospodarczych. Redukcja zagrożenia niepowodzeniem jako element strategii małej firmy
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Propozycja wyceny marki wg zmodyfikowanej metody bieżącego wykorzystania na przykładzie lodów Augusto
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Przedmiotem zainteresowania autorów opracowania jest marka lodów Augusto,
której producentem jest firma Kilargo. Jeszcze w latach 90. lody Augusto posiadały
10% rynku i były najchętniej kupowanymi lodami polskiej produkcji, ...
Sztuka wojny Sun Tzu jako podstawa strategii rozwoju personelu
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Opracowanie dotyczy problematyki strategii rozwoju personelu, lecz w bardzo nietypowym, często dyskusyjnym ujęciu. Praca zawiera bardzo szczegółową analizę oraz interpretację uniwersalnych treści zawartych w Sztuce wojny ...