Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 38
Value Creation by Engaging Customers in the Process of Product and Business Design in a Virtual Environment
(IBRKK, 2018)
The article presents the benefits of co-creating value with consumers in a virtual environment based on the research conducted on a group of 134 enterprises. The issue of co-creation of value is now one of the new directions ...
CO-CREATING VALUE WITH THE CUSTOMERS IN MANUFACTURING COMPANIES
(Wydawnictwo Politechniki Poznańskiej, 2018)
Changes in the sphere of consumer behavior under the influence of the development and dissemination of ICTs have a significant impact on the operations of enterprises. These changes also affect the concept of value and ...
Bariery we współpracy jednostek samorządu terytorialnego miejskich obszarów funkcjonalnych. Przykład województwa łódzkiego
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018)
Kształtowanie konkurencyjności małej firmy. Rola doradztwa biznesowego
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018)
Logistyczne aspekty tworzenia wartości dla klienta w handlu elektronicznym
(2018-06)
Rozprawa doktorska składa się z wstępu, pięciu rozdziałów, zakończenia, bibliografii, spisu tabel, wykresów i rysunków oraz kompletu załączników. We wstępie uzasadniono temat, przedstawiono tezę i cele pracy, postawione ...
Restrukturyzacja naprawcza w małej firmie - specyfika, ograniczenia, metody
(2018-01-15)
Rozprawa doktorska
Restrukturyzacja naprawcza w małej firmie – specyfika, ograniczenia, metody
Streszczenie
Słowa kluczowe: restrukturyzacja, małe przedsiębiorstwa, kryzys
Niestabilna rzeczywistość, z którą muszą ...
Prawa do emisji gazów cieplarnianych w sprawozdawczości finansowej przedsiębiorstw – propozycja standardu rachunkowości
(2018)
Główną przesłanką wyboru podjętego w dysertacji tematu stało się głębokie przekonanie autorki o rosnącym znaczeniu handlu prawami do emisji gazów cieplarnianych, szczególnie w obliczu stopniowego zmniejszania limitów emisji ...
Strategie instytucji kultury wobec niezadowolenia i bojkotów konsumenckich
(2018)
Bojkoty konsumenckie stają się coraz powszechniejszym zjawiskiem nie tylko dla przedsiębiorstw, ale także dla instytucji kultury. W pracy uznano za główny cel dokonanie analizy i opisu tego zjawiska. Na podstawie analizy ...
Efektywność systemów kontroli wewnętrznej w przeciwdziałaniu nadużyciom w dużych przedsiębiorstwach w Polsce
(2018)
Since occupational fraud and abuse became a subject of Polish scientific research later than in other countries, awareness of this phenomenon and its perception were highly influenced by pioneering foreign authors. ...
Transfer dobrych praktyk zarządzania zasobami ludzkimi z biznesu do jednostek samorządu terytorialnego
(2018)
Autorka prezentuje stan faktyczny w zarządzaniu zasobami ludzkimi (zzl) w organizacjach publicznych, wskazując na problemy w tym obszarze. Jednocześnie pokazuje możliwe do zastosowania rozwiązania w obrębie transferu dobrych ...