Search
Now showing items 1-10 of 13
Wymiary kreatywności w obszarze marketingu
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2017)
W związku ze zmianami na rynku przed współczesnym zarządzaniem marketingowym otwierają się nowe wyzwania. Aby im sprostać, trzeba szukać narzędzi, które będą w takich okolicznościach skuteczne. Marketing potrzebuje wiedzy ...
Marketing terytorialny a rozwój terenów wiejskich
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Wskaźniki marketingowe dla decydentów determinujące wzrost roli marketingu
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Marketing wartości a budowanie marki miasta – konstrukt teoretyczny
(Polskie Towarzystwo Ekonomiczne Oddział w Łodzi, 2019)
Cel artykułu: Głównym celem artykułu jest przedstawienie autorskiej propozycji modelu związku
między koncepcją marketingu wartości a budowaniem marki miasta. Bazując na
literaturze charakteryzującej oba zagadnienia, ...
Programmatic buying a efektywność reklamy internetowej w Polsce
(2020)
Obszarem badawczym niniejszej rozprawy był wpływ nowych technologii na
marketing, jej przedmiot zaś stanowił technologia programmatic buying. Celem pracy była ocena
wpływu wykorzystania tej technologii na efektywność ...
Ewolucja marketingu – wymiar historyczny i naukowy
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Marketing nowych technologii – koncepcja i strategia 5W
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Strategie marketingowe stosowane przez Grupę Mokate Sp. z o.o.
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016)