Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-6 z 6
Public sector involvement in the promotion of social responsibility – examples of sector-specific instruments with the special focus on financial sector in Poland
(Centrum Strategii i Rozwoju Impact, 2015)
The Corporate Social Responsibility concept has developed as a set of practices and
tools that rely on a voluntary approach. The importance of the CSR concept and practice
is acknowledged by public authorities. Public ...
CSR education in the light of active pedagogy. Research results
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015)
The presence in the public debate of the issues related to corporate social responsibility means
that the increasing attention is drawn to how it is taught. This mainly concerns the methods used to
explain the essence ...
CSR Trends. Beyond Business as Usual.
(Centrum Strategii i Rozwoju Impact, 2014)
Jak przygotować program współpracy organizacji pozarządowej z przedsiębiorstwami?
(Centrum Strategii i Rozwoju Impact, 2011)
Zarządzanie organizacjami pozarządowymi na tle organizacji innych sektorów
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)
Obywatele uczestniczą w życiu społeczeństwa w organizacjach zwanych organizacjami
pozarządowymi lub potocznie endżiosami (NGOs – z ang. non-governmental
organisations). Istnieją także inne określenia tego typu organizacji, ...
Inclusion a company to responsible index in Poland – market reaction
(Centrum Strategii i Rozwoju Impact, 2014)
Current development of corporate social responsibility concept and practice caused
that investors pay more and more attention to social and environmental aspects while
building their investment portfolio. This triggered ...