Przeglądaj Turyzm/Tourism 2010, 20/2 według tytułu
Wyświetlanie pozycji 14-16 z 16
-
Wkład nauk geograficznych w rozwój wiedzy o turystyce w Polsce
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2010)W artykule zaprezentowano – w układzie historycznym i problemowym – wkład nauk geograficznych w rozwój wiedzy o turystyce. Rozważania dotyczą sytuacji w Polsce, ale przeprowadzono je na tle rozwoju geografii turyzmu w ... -
XXVI Seminarium Terenowe „Warsztaty Badawcze z Geografii Turyzmu” Spała, 23–25 września 2010 roku
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2010) -
Zastosowanie analizy SWOT w formułowaniu strategii rozwoju turystyki na obszarach recepcyjnych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2010)Celem autorów pracy jest określenie roli analizy SWOT w formułowaniu strategii rozwoju turystyki na obszarach recepcyjnych. Analiza SWOT pozwala na przeprowadzenie wiarygodnej diagnozy potencjału wewnętrznego oraz otoczenia ...