Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorDomański, Czesław
dc.contributor.authorMikulec, Artur
dc.contributor.authorMisztal, Małgorzata
dc.date.accessioned2016-01-15T07:30:18Z
dc.date.available2016-01-15T07:30:18Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/16614
dc.description.abstractIn the paper we present the use of MANOVA (Multivariate Analysis of Variance) in the evaluation of the teaching process on the basis of the survey carried out among students of the Faculty of Economic and Sociology, University of Lodz. The main goal of the survey was (1) to obtain some characteristics of students of the Faculty of Economic and Sociology from the point of view of the reasons for the choice of the studies at the UL and (2) to evalua te the quality of the educational process in different fields of studies at the Faculty.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukę.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;205
dc.titleZastosowanie MANOVA w procesie dydaktycznympl_PL
dc.title.alternativeThe use of MANOVA in the teaching processpl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2007pl_PL
dc.page.number155-171pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzkipl_PL
dc.referencesDomański Cz., Parys D. (2006), Testy wielokrotne, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź.pl_PL
dc.referencesZając K. (2005), Udział studentów w pracach naukowo - badawczych w szkołach wyższych, [w:] Systemy oceny procesów nauczania, Seria: Konferencje Dydaktyczne, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź.pl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord