Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 14
Wykorzystanie nazw własnych do modyfikacji frazemów w nagłówkach prasy sportowej (na przykładzie tygodnika „Piłka Nożna” i miesięcznika „Piłka Nożna Plus”)
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014)
Analityczne konstrukcje czasownikowe w polskich tygodnikach
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014)
O analityzmach i syntetyzmach leksykalnych w publicystyce sportowej – na przykładzie peryfraz i uniwerbizmów
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015)
Motywacja semantyczna alternatywnych nazw drużyn piłkarskich
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015)
Analityzmy leksykalne i ich syntetyczne odpowiedniki w prasie
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016)
In the dissertation the issue of analytical lexical constructions which have synthetic (one-word) equivalents is taken into consideration. The dissertation undertakes an analysis of material from 2011 until 2012. The ...
Kreatywność językowa w przekazach internetowych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)
Wstęp
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)
Dowcip językowy a kicz (na podstawie audycji „Okruszymki” w Radiu Zet)
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016)
Wstęp
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)
Prezentowanie kolorów na stronach internetowych firm kosmetycznych (na przykładzie lakierów hybrydowych Semilac)
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)