Przeglądaj Turyzm/Tourism 2016, 26/2 według tytułu
Wyświetlanie pozycji 13-16 z 16
-
Social Media and Hotel E-Marketing in Iran: The Case of Parsian International Hotels
(Lodz University Press, 2017-05-13)With a quantitative study, this research has aimed to investigate the role of social media in Iranian hotels’ electronic marketing. A questionnaire technique was used on a sample of 140 marketers who work in the Parsian ... -
Travel Websites: A Relevant Source of Statistical Information?
(Lodz University Press, 2017-05-13)This study explores the two most popular travel websites: TripAdvisor, based fully on the Travel 2.0 and UGC application; and Booking.com, which has developed as an online travel agency website but has also absorbed a ... -
Turystyczne portale internetowe – wiarygodne źródło informacji?
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016)Artykuł jest wynikiem analizy studium przypadku opartego na dwóch najbardziej popularnych portalach internetowych, z których jeden bazuje na technologii Travel 2.0 oraz aplikacji typu UGC i jest to TripAdvisor, podczas gdy ... -
Znaczenie benchmarkingu w działalności innowacyjnej przedsiębiorstw turystycznych na przykładzie Polskich Linii Lotniczych LOT SA
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016)Celem artykułu jest identyfikacja znaczenia benchmarkingu jako źródła innowacji w działalności przedsiębiorstw turystycznych na przykładzie Polskich Linii Lotniczych LOT. Uszczegółowieniem tego celu jest wskazanie działów ...