Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-3 z 3
Turystyczne portale internetowe – wiarygodne źródło informacji?
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016)
Artykuł jest wynikiem analizy studium przypadku opartego na dwóch najbardziej popularnych portalach internetowych, z których jeden bazuje na technologii Travel 2.0 oraz aplikacji typu UGC i jest to TripAdvisor, podczas gdy ...
Charakterystyka turystów kulturowych zainteresowanych dziedzictwem żydowskim w miastach na przykładzie odwiedzających synagogę Pod Białym Bocianem we Wrocławiu
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016)
W związku z przywróceniem świetności synagodze Pod Białym Bocianem we Wrocławiu i jej udostępnieniem dla odwiedzających, a z drugiej strony promowaniem tzw. Dzielnicy Czterech Świątyń przez władze miejskie Wrocławia można ...
The Characteristics of Cultural Tourists who Visit Urban Jewish Heritage Centres: The Case Study of Visitors to the White Stork Synagogue in Wrocław
(Lodz University Press, 2017-05-13)
Since the White Stork Synagogue in Wrocław has been restored, opened to visitors and become a part of the so-called District of the Four Faiths promoted by the city council, both the synagogue and its neighbourhood have ...