9. Seminarium Open Access, 23.10.2018
dc.contributor.author | Biblioteka Uniwersytetu Łódzkiego | |
dc.date.accessioned | 2018-12-03T11:38:34Z | |
dc.date.available | 2018-12-03T11:38:34Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11089/26221 | |
dc.description | Biblioteka Uniwersytetu Łódzkiego, w ramach obchodów Międzynarodowego Tygodnia Open Access 2018, kolejny raz była organizatorem Seminarium, na którym dyskutowano o otwartości nauki. Tegoroczna edycja odbywała się w dniach 22-28.10.2018 r. pod hasłem "Designing equitable foundations for open knowledge", co można przetłumaczyć swobodnie jako: budowanie zbalansowanych fundamentów dla otwartej nauki lub projektowanie sprawiedliwej bazy dla otwartej nauki. Temat odzwierciedla system naukowy w okresie przejściowym. Działania na rzecz rozwoju i przyjmowania otwartych polityk i praktyk są prowadzone przez rządy, uniwersytety, fundatorów, wydawców i uczonych . Pozostają jednak pytania, w jaki sposób stosować te zasady i praktyki oraz jak zapewnić, żeby nowe otwarte systemy, które są obecnie opracowywane, obejmowały globalną i zróżnicowaną społeczność świata. Tydzień Otwartej Nauki w Polsce jest objęty patronatem Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | Open Access | pl_PL |
dc.subject | otwarta nauka | pl_PL |
dc.subject | promocja nauki | pl_PL |
dc.subject | biblioteki cyfrowe | pl_PL |
dc.subject | digitalizacja | pl_PL |
dc.subject | otwarte dane geologiczne | pl_PL |
dc.subject | Zapisy Terroru | pl_PL |
dc.subject | Ustawa 2.0 | pl_PL |
dc.title | 9. Seminarium Open Access, 23.10.2018 | pl_PL |
dc.type | Other | pl_PL |
Pliki tej pozycji
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
-
Materiały konferencyjne | Conference Proceedings [111]
-
Seminarium Open Access Week [19]
Materiały ze spotkań w ramach Open Access Week