Przeglądaj Serie wydawnicze | Publishing Series według tytułu
Wyświetlanie pozycji 148-167 z 581
-
Jak kultura SIĘ sprzedaje?
(Wydawnictwo WSTH w Łodzi, 2009) -
Jak zmierzyć zawartość kultury w turystyce kulinarnej? Atrakcje kulinarne: moda czy autentyczne zapotrzebowanie?
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2015) -
Jakość i autentyczność: czy jedno wyklucza drugie?
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2013) -
Jakub Rybicki „Po Bajkale. Rowerem przez Syberię” Wydawnictwo Świat Książki Warszawa 2015 ss. 384
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019) -
Jednostki niedostępne w sondażach CBOS-u
(Instytut Filozofii i Socjologii Polska Akademia Nauk, 2001) -
„Jeżeli wybierasz się w podróż” – o dostępności instytucji kultury dla osób niepełnosprawnych
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2012) -
"Kaliska Jednodniówka Listopadowa 1918-1928" – przykład wydawnictwa jubileuszowego
(Wydawnictwo Ibidem, 2011) -
Kaplice i cmentarze zamku malborskiego w ofercie turystycznej – nowe wyzwania
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2016) -
Kapliczki, krzyże i figury przydrożne w krajobrazie sakralnym Podhala
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2016) -
Karpaty w opracowaniach naukowych geografów z Zakładu Gospodarki Turystycznej i Uzdrowiskowej Uniwersytetu Jagiellońskiego
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014)The main directions of research carried out by staff and graduate students of the Department of Tourism and Health Resort Management at Jagiellonian University relate primarily to: spatial differentiation of tourism ... -
Kierunki i dynamika sieciowych produktów turystycznych na obszarze euroregionów Glacensis i Pradziad
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016)Celem opracowania była identyfikacja i klasyfikacja polsko-czeskich sieciowych produktów turystycznych o charakterze transgranicznym, wykreowanych przy unijnym wsparciu finansowym ze środków Europejskiego Funduszu ... -
Kim jest turysta w parku narodowym? Wyniki badań ankietowych z Roztoczańskiego Parku Narodowego
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016)Roztoczański Park Narodowy ma ogromny potencjał w zakresie rozwoju turystyki. W opracowaniu scharakteryzowano walory Parku związane z turystyką edukacyjną, przyrodniczą i wypoczynkową. Autorzy przedstawili wybrane dane i ... -
Komercjalizacja kultury ludowej pod wpływem turystyki. Wybrane przykłady w Polsce
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014) -
Komercjalizacja usług turystycznych na przykładzie rynku niemieckiego
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014) -
Komercyjne przeobrażenia ośrodków pielgrzymkowych na świecie. Przykład Mekki i Fatimy
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2016) -
Konkurencyjność muzeów w gospodarce doznań i kreatywności
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009) -
Konkurs agroturystyczny „Złota Grusza” w województwie łódzkim wydarzeniem dla jego kreatorów i głównych „aktorów”
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2014) -
Konkurs „7 Nowych Cudów Polski” magazynu „National Geographic Traveler” jako forma promocji atrakcji kraju
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014) -
Kontrola procesu badawczego w małej społeczności
(Ossolineum, 1970)The appearance of a team of interviewers among the population of a small community, uncustomed to surveys, may influence the behaviour of respondents. It is probable that rumours about the contents and purpose of interviewing ... -
Koordynacja funkcjonowania szlaków tematycznych jako zarządzanie produktem turystycznym – analiza porównawcza zakresu
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2011)