Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-6 z 6
Sieciowe produkty turystyczne jako przedmiot współpracy w euroregionach polsko-czeskich
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014)
Wspólne decyzje cenowe jako narzędzie tworzenia i umacniania partnerstwa turystycznego. Przykład Poznania
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2011)
Metody badawcze w kreowaniu produktu astroturystycznego Park Ciemnego Nieba „Roztocze”
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015)
Aktualnie coraz więcej turystów nastawia się na aktywne poznawanie przestrzeni.
Rosnącą popularnością cieszą się nowe formy turystyki, m.in. astroturystyka.
Z myślą o utworzeniu „Parku Ciemnego Nieba Roztocze” wybrany ...
Legenda Ślepego Maksa jako podstawa opracowania nowego produktu turystycznego Łodzi
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2017)
The article is an attempt of presenting the possibilities of placing the real facts and the characters from Bałuty district in Łódź taken from Polish Interwar Period in the tourism. The “career” of Menachem Bornsztajn is ...
Komercjalizacja kultury ludowej pod wpływem turystyki. Wybrane przykłady w Polsce
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014)
Regionalne strategie rozwoju turystyki w Polsce
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2011)