Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorMatczak, Andrzej
dc.date.accessioned2019-04-17T06:22:27Z
dc.date.available2019-04-17T06:22:27Z
dc.date.issued1994
dc.identifier.issn0867-5856
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/27782
dc.description.abstractW artykule przedstawiono wyniki badań percepcji przestrzeni turystycznej Polski przeprowadzonych wśród zamiejscowej młodzieży akademickiej studiującej i zamieszkującej w okresie nauki w Łodzi w domach studenckich osiedla Uniwersytetu i Politechniki Łódzkiej. Przeprowadzone badania wskazują na dalece zunifikowany obraz przestrzeni turystycznej Polski postrzegany przez badaną młodzież, obejmujący głównie tradycyjne regiony turystyczno-wypoczynkowe kraju; Wybrzeże, Tatry, Mazury, Bieszczady i in. oraz powszechnie znane, miejskie centra ruchu turystycznego: Gdańsk, Kraków, Warszawa, Zakopane i in. Wydaje się, że taki obraz przestrzeni turystycznej Polski młodzież akademicka w dużym stopniu uzyskuje ze środków masowego przekazu.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesTuryzm;1
dc.titlePercepcja przestrzeni turystycznej Polski przez zamiejscową młodzież akademicką studiującą w Łodzipl_PL
dc.title.alternativeLa perception de l'espace touristique de la Pologne par la jeunesse académique de dehors étudiant à Łódźpl_PL
dc.title.alternativePerception of the Tourist Space of Poland by University Students from Outside Łódź but Studying in Łódźpl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number23-33pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationKatedra Geografii Miast i Turyzmu, Uniwersytet Łódzkipl_PL
dc.relation.volume4pl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord