Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorBalińska-Grzelak, Aneta
dc.date.accessioned2015-03-20T08:46:08Z
dc.date.available2015-03-20T08:46:08Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7371
dc.description.abstractPraca dotyczy jednego z ważniejszych zagadnień z zakresu organizacji i zarządzania w oświacie. Jest poświęcona określeniu i analizie partycypacji pracowniczej nauczycieli w zmianach w szkołach ponadgimnazjalnych. Istnieje duża dysproporcja pomiędzy postrzeganiem partycypacji nauczycieli w świetle teorii zarządzania zmianami jako czynnika deklarującego skuteczność ich wprowadzania a praktyką edukacyjną. Celem pracy jest określenie sposobu partycypacji kadry pedagogicznej we wprowadzaniu zmian w szkole oraz uwarunkowań jej wpływu na efektywność procesu zmian w oświacie. Celem pracy jest także ustalenie jaki poziom partycypacji demonstrują nauczyciele wobec zmian wprowadzanych w systemie oświaty na przykładzie szkół ponadgimnazjalnych. Ważne jest zidentyfikowanie istoty i charakteru partycypacji nauczycieli oraz wykazanie wpływu jej intensywności na skuteczność realizacji zmian w szkołach ponadgimnazjalnych.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.subjectszkoły ponadgimnazjalnepl_PL
dc.subjectpartycypacja pracowniczapl_PL
dc.subjectzmiany organizacyjne w systemie edukacji ponadgimnazjalnejpl_PL
dc.subjectzarządzanie szkołami ponadgimnazjalnymipl_PL
dc.subjectzarządzanie oświatąpl_PL
dc.titlePartycypacyjny styl zarządzania zmianami w systemie edukacji ponadgimnazjalnej – stan i możliwości stosowaniapl_PL
dc.typePhD/Doctoral Dissertationpl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Zarządzaniapl_PL
dc.dissertation.directorSikorski, prof. zw. dr hab. Czesław


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord