• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Szukaj 
  •   Repozytorium UŁ
  • Wydział Nauk Geograficznych/Faculty of Geographical Sciences
  • Szukaj
  •   Repozytorium UŁ
  • Wydział Nauk Geograficznych/Faculty of Geographical Sciences
  • Szukaj
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTen zbiórDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

ZalogujZarejestruj

Odkryj

AutorStasiak, Andrzej (12)Włodarczyk, Bogdan (3)Kaczmarek, Jacek (2)Leśniewska, Katarzyna (2)Żek, Marcin (2)Bończak, Bartosz (1)Mokras-Grabowska, Justyna (1)Moterski, Filip (1)Temat
produkt turystyczny (17)
tourist product (5)turystyka kulturowa (3)experience economy (2)gospodarka doświadczeń (2)szlaki turystyczne (2)województwo łódzkie (2)atrakcje turystyczne (1)autentyczność (1)Battle of Lodz (1)... zobacz więcejData wydania2010 - 2016 (7)2001 - 2009 (10)Has File(s)Yes (17)

Szukaj

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filtry

Użyj filtrów by uściślić zapytanie.

Wyświetlanie pozycji 1-10 z 17

  • Opcje sortowania:
  • Znaczenie
  • Tytuł (rosnąco)
  • Tytuł (malejąco)
  • Data wydania (rosnąco)
  • Data wydania (malejąco)
  • Wyników na stronę:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Przestrzeń turystyczna Polski w świetle konkursu Polskiej Organizacji Turystycznej na najlepszy produkt turystyczny 

Stasiak, Andrzej (Uniwersytet Warszawski, Wydział Geografii i Studiów Regionalnych, 2015)
Jedną z wielu fundamentalnych zmian, jakie zaszły w polskiej turystyce po 1989 r., jest komercyjne, produktowe podejście do kształtowania oferty. Od 2003 r. Polska Organizacja Turystyczna corocznie przyznaje certyfikaty ...
Thumbnail

Centrum handlowo-rozrywkowe Manufaktura jako nowa atrakcja turystyczna Łodzi 

Stasiak, Andrzej (Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. W. Korfantego, Urząd Miejski w Zabrzu, 2005)
Thumbnail

Zmodyfikowana metoda SERVQUAL w ocenie nowego produktu turystycznego na przykładzie Bitwy Łódzkiej 

Bończak, Bartosz (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2012-09)
The modified SERVQUAL method in the evaluation of the new tourist product: the example of Battle of Lodz
Thumbnail

Szlaki turystyczne - zagospodarowanie, atrakcja czy produkt turystyczny? 

Stasiak, Andrzej (ZG PTTK Warszawa, 2007)
Rozwój turystyki nierozerwalnie związany jest z wytyczaniem szlaków turystycznych. Przygotowane z myślą o turystach drogi i ścieżki są widomym znakiem opanowywania (oswajania) przestrzeni geograficznej i podporządkowywania ...
Thumbnail

Muzea wobec wyzwań współczesnej turystyki 

Stasiak, Andrzej (Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej Górze, 2006)
Thumbnail

Strategie rozwoju produktu turystycznego obszaru 

Stasiak, Andrzej (Fundacja na rzecz Uniwersytetu Szczecińskiego, 2005)
Thumbnail

Doświadczenie - stary-nowy paradygmat turystyki 

Stasiak, Andrzej (Akademia Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie, 2016)
Podróżowanie od zawsze wiązało się z silnymi wewnętrznymi przeżyciami. Traktowano je jednak raczej jako „uboczny” efekt podróżowania, a nie istotny cel działalności firm turystycznych. Rozwój gospodarki doświadczeń wzmógł ...
Thumbnail

Projekt "Turyzm dla Regionu" a rozwój turystyki w województwie łódzkim 

Leśniewska, Katarzyna; Żek, Marcin (Uniwersytet Rzeszowski, 2011)
Thumbnail

Szlaki turystyczne. Od pomysłu do realizacji 

Nieznany autor (Wydawnictwo PTTK "Kraj", 2014)
Publikacja: • porządkuje pojęcia i definicje związane ze szlakami turystycznymi, • przybliża klasyfikacje szlaków wg różnych kryteriów, • jest bogatym źródłem wiedzy na temat szlaków turystycznych oraz inspiracją do ...
Thumbnail

Transgraniczne produkty turystyczne 

Stasiak, Andrzej; Włodarczyk, Bogdan (2008)
  • 1
  • 2

Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi
 

 


Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi