Repozytorium UŁ - Lokacje teatralne w cyfrowych grach fabularnych jako przyczynek do refleksji nad remediacją teatru w obrębie gier komputerowych

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

 

Lokacje teatralne w cyfrowych grach fabularnych jako przyczynek do refleksji nad remediacją teatru w obrębie gier komputerowych

Pokaż pełny rekord



Tytuł: Lokacje teatralne w cyfrowych grach fabularnych jako przyczynek do refleksji nad remediacją teatru w obrębie gier komputerowych
Autor: Kłeczek, Jakub
Streszczenie: Digital games and theatre seem to have similar identity. This may be observed in similar art techniques used in both media. The aim of this paper is to demonstrate how theatre as a medium is represented in digital games. Analysis of selected games using theatrological methods shows the ludological problem of immersion in a new and interesting way. The subject of study is theatrical video game locations in Pathologic, The Path, Final Fantasy IX and The Elder Scrolls III: Morrowind. According to the author, analysing such locations is a good starting point for the discussion about the remediation of theatre and digital games.
URI: http://hdl.handle.net/11089/8849
Data: 2014

Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie
08 Kleczek.pdf 148.4KB PDF Oglądaj/Otwórz

Z tą pozycją powiązane są następujące pliki licencyjne:

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż pełny rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako
Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska

Szukaj w Repozytorium


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto

Statystyki

Sprawdź