Search
Now showing items 1-5 of 5
Dorosłość w kontekście wartości i edukacji. Andragogiczna perspektywa badawcza
(2014)
Praca składa się z dwóch rozdziałów teoretycznych,rozdziału metodologicznego oraz rozdziału opisującego wyniki badań. W rozdziale teoretycznym zawarty jest przegląd teorii wartości w perspektywie filozofii,psychologii, ...
Andragogiczne badania biografii – zakresy, trudności, etyka badacza (wybrane aspekty)
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015)
Autorka prezentuje aktualnie realizowane w polskiej andragogice badania w podejściu biograficznym. Określa ich zakresy, do których zalicza: biografię edukacyjną, doświadczenia edukacyjne, potencjał edukacyjny, biograficzne ...
Aleksander Wat i Ola Watowa ocaleni od zapomnienia czyli biograficzno-andragogiczne poszukiwania "zagubionych samogłosek"
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015)
Autorka, na podstawie materiałów autobiograficznych Aleksandra i Oli Watów, podjęła próbę odszukania i ukazania najistotniejszych, najbardziej widocznych i najgłośniej wybrzmiewających faktów biograficznych, które w jej ...
Uczenie się dorosłych w zabawie - perspektywa andragogiczna
(2016)
Przedmiotem niniejszej pracy jest uczenie się dorosłych w zabawie rozpatrywane z perspektywy andragogicznej. Konstrukcja pracy obejmuje rozdział teoretyczny, rozdział metodologiczny dotyczący przygotowanych badań własnych ...
Doświadczenia uczenia się w coachingu. Interpretacja w kontekście teorii transformatywnego uczenia się
(2018)
Pracę otwiera przegląd kategorii uczenia się w andragogice oraz doświadczenia, w tym szczególnie doświadczenia edukacyjnego. Autorka dokonuje szerokiej rekonstrukcji teorii transformatywnego uczenia się Jacka Mezirowa, ...