• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Wydział Zarządzania | Faculty of Management
  • Search
  •   DSpace Home
  • Wydział Zarządzania | Faculty of Management
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorSkonieczka, Rafał (2)Dutkiewicz, Mateusz (1)Golik-Górecka, Grażyna (1)Gregor, Bogdan (1)Grzegorczyk, Wojciech (1)Jerzyk, Ewa (1)Kalińska-Kula, Magdalena (1)Kozielski, Robert (1)Pietras, Joanna (1)Sarna, Nikodem (1)... View MoreSubject
marketing (13)
strategia (2)5W (1)badania marketingowe (1)brand (1)city (1)creativity (1)creativity process (1)e-komunikacja (1)efektywność (1)... View MoreDate Issued2013 (6)2016 (3)2012 (1)2017 (1)2019 (1)2020 (1)Has File(s)Yes (13)

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 13

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Wymiary kreatywności w obszarze marketingu 

Jerzyk, Ewa (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2017)
W związku ze zmianami na rynku przed współczesnym zarządzaniem marketingowym otwierają się nowe wyzwania. Aby im sprostać, trzeba szukać narzędzi, które będą w takich okolicznościach skuteczne. Marketing potrzebuje wiedzy ...
Thumbnail

Marketing terytorialny a rozwój terenów wiejskich 

Zrobek, Janusz (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Thumbnail

Wskaźniki marketingowe dla decydentów determinujące wzrost roli marketingu 

Golik-Górecka, Grażyna; Syty, Paula (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Thumbnail

Marketing wartości a budowanie marki miasta – konstrukt teoretyczny 

Dutkiewicz, Mateusz (Polskie Towarzystwo Ekonomiczne Oddział w Łodzi, 2019)
Cel artykułu: Głównym celem artykułu jest przedstawienie autorskiej propozycji modelu związku między koncepcją marketingu wartości a budowaniem marki miasta. Bazując na literaturze charakteryzującej oba zagadnienia, ...
Thumbnail

Programmatic buying a efektywność reklamy internetowej w Polsce 

Sarna, Nikodem (2020)
Obszarem badawczym niniejszej rozprawy był wpływ nowych technologii na marketing, jej przedmiot zaś stanowił technologia programmatic buying. Celem pracy była ocena wpływu wykorzystania tej technologii na efektywność ...
Thumbnail

Ewolucja marketingu – wymiar historyczny i naukowy 

Kozielski, Robert (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Thumbnail

Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych 

Grzegorczyk, Wojciech (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Thumbnail

Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich 

Gregor, Bogdan ORCID; Kalińska-Kula, Magdalena ORCID (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Thumbnail

Marketing nowych technologii – koncepcja i strategia 5W 

Trzmielak, Dariusz (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Thumbnail

Strategie marketingowe stosowane przez Grupę Mokate Sp. z o.o. 

Pietras, Joanna; Wojciechowska, Marta; Zach, Piotr; Zgierska, Martyna (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016)
  • 1
  • 2

University of Lodz Repository

Contact Us | Send Feedback | Accessibility
 

 


University of Lodz Repository

Contact Us | Send Feedback | Accessibility