Wydział Zarządzania | Faculty of Management: Recent submissions
Now showing items 361-380 of 869
-
Rola motywowania pracowników w zarządzaniu procesem magazynowania
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020)Zarządzanie relacjami z pracownikami to jeden z obszarów, które powinny być monitorowane i traktowane jako priorytetowe. Motywowanie pracowników w miejscu pracy to jeden z czynników decydujących o sukcesie przedsiębiorstw. ... -
Zastosowanie technologii blockchain w łańcuchach dostaw
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020)Wyzwania technologiczne stojące przed przedsiębiorstwami funkcjonującymi w dynamicznym otoczeniu biznesowym, wymagają wdrażania coraz nowszych rozwiązań w zakresie cyfryzacji łańcuchów dostaw. Przejawem nowoczesnej ... -
Opcje strategiczne wejścia na rynek Europy Zachodniej polskiej agencji interaktywnej na przykładzie analizy Grupy K2
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
Facebook Ads w praktyce – case study kampanii reklamowej firmy XYZ w serwisie społecznościowym
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
Content marketing jako nowy sposób na wzrost widoczności witryny na przykładzie firmy ŚNIEŻKA S.A.
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
Droga do dobrej strategii, czyli jak sprzedać akumulator do czerwonego Forda przez Internet
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
Jak powstawał pierwszy polski serwis o społecznościach internetowych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
Strategia sukcesu i utrzymania pozycji lidera na rynku energetycznym PGE S.A.
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
Strategia firmy świadczącej usługi marketingowe
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
Współpraca z ambasadorem marki jako sposób promocji w branży pończoszniczej – case study marki Gatta
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
Szanse wejścia na rynek nowych produktów – case study Filter Service Sp. z o.o.
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
Automatyzacja – klucz do zwiększenia konkurencyjności
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
ATLAS – prowadzenie działań promocyjnych na rynkach polskim i wschodnim
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
Strategie marketingowe stosowane przez Grupę Mokate Sp. z o.o.
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
Dashboard jako kluczowa propozycja, w zakresie narzędzi motywowania pracowników w dziale IT do efektywnego realizowania zadań
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
Ekspansja innowacyjnych produktów firmy Dr Irena Eris na rynki wschodnie
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
Wstęp
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
Marketing relacji w chińskim kontekście kulturowym na przykładzie doświadczeń polskich firm inwestujących w Chińskiej Republice Ludowej
(2020)Zdobywający popularność od lat osiemdziesiątych marketing relacji jako filozofia i zestaw praktyk wzbudził znaczne zainteresowane w zachodniej literaturze. Bliskie relacje z klientami i pozostałymi interesariuszami są ... -
Digital ethics – polscy konsumenci wobec wyzwań etycznych związanych z rozwojem technologii. I Ogólnopolski Raport
(Uniwersytet Łódzki, 2020) -
Znormalizowane systemy zarządzania w świetle partycypacji pracowników w zakresie bhp – wyniki badań
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020)Celem artykułu jest egzemplifikacja ram konceptualno-teoretycznych partycypacji pracowniczej w zakresie bhp w kontekście znormalizowanych systemów zarządzania, szczególnie systemów zarządzania bhp. Uzyskane wyniki badań ...