Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKalinowski, Tomasz Bartosz
dc.contributor.editorGłodek, P.
dc.contributor.editorWiśniewska, M.
dc.date.accessioned2015-10-07T09:40:50Z
dc.date.available2015-10-07T09:40:50Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationT. B. Kalinowski, Narzędziowe wsparcie procesu scoutingu – ocena wyników prac B+R z wykorzystaniem metodyki Quicklook oraz wpływ oceny na procesy komercjalizacji, [w:] Budowa potencjału uczelni wyższej do współpracy z przedsiębiorstwami. Rola scoutingu wiedzy, red. P. Głodek, M. Wiśniewska, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2015, s. 67-77pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7969-565-2
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/12209
dc.description.sponsorshipPublikacja współfinansowana w ramach projektu: „SCOUTING – aktywny system monitoringu i oceny potencjału rynkowego prac badawczych kluczem do współpracy nauki i przedsiębiorców” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznegopl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartof„Budowa potencjału uczelni wyższej do współpracy z przedsiębiorstwami. Rola scoutingu wiedzy”, red. P. Głodek, M. Wiśniewska, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2015;
dc.titleNarzędziowe wsparcie procesu scoutingu – ocena wyników prac B+R z wykorzystaniem metodyki Quicklook oraz wpływ oceny na procesy komercjalizacjipl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2015pl_PL
dc.page.number[67]-77pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationZakład Doskonalenia Procesów Operacyjnych, Katedra Logistyki, Wydział Zarządzania, Uniwersytet Łódzki, 90-237 Łódź, ul. Matejki 22/26.pl_PL
dc.referencesBodelle J., Jablon C., Science and technology scouting at Elf Aquitaine, “Research Technology Management” 1993, Vol. 36, No. 5, s. 24–28.pl_PL
dc.referencesBrenner M. S., Technology Intelligence and Technology Scouting, “Competitive Intelligence Review” 1996, Vol. 7, No. 3, s. 20–27.pl_PL
dc.referencesCornwell B., Quicklook commercialization assessments, “Innovation: Management Policy and Practice” 1998, Vol. 1, No. 1, s. 7–9.pl_PL
dc.referencesJolly V. K., Commercializing New Technologies: Getting from Mind to Market, Harvard Business School Press, Boston 1997.pl_PL
dc.referencesKowalczyk I., Pawłowska J., Sarti F., Zago Biasetti I., Metody inkubacji projektów biznesowych, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Warszawa 2011.pl_PL
dc.referencesReger G., Technology foresight in companies: From an indicator to a network and process perspective, “Technology Analysis & Strategic Management” 2001, Vol. 13, No. 4, s. 533–553.pl_PL
dc.referencesRohrbeck R., Harnessing a Network of Experts for Competitive Advantage: Technology Scouting in the ICT Industry, “R&D Management” 2010, Vol. 40, No. 2, s. 169–180.pl_PL
dc.referencesWolff M. F., Scouting for Technology, “Research Technology Management” 1992, Vol. 35, No. 2, s. 10–12.pl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord