Show simple item record

dc.contributor.authorTrzmielak, Dariusz
dc.date.accessioned2015-10-07T11:26:38Z
dc.date.available2015-10-07T11:26:38Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationD. Trzmielak, Wdrożenie systemu scoutingu na uczelni w kontekście komercjalizacji wyników badań i ochrony własności intelektualnej, [w:] Budowa potencjału uczelni wyższej do współpracy z przedsiębiorstwami. Rola scoutingu wiedzy, red. P. Głodek, M. Wiśniewska, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2015, s. 25-39.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7969-565-2
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/12213
dc.description.sponsorshipPublikacja współfinansowana w ramach projektu: „SCOUTING – aktywny system monitoringu i oceny potencjału rynkowego prac badawczych kluczem do współpracy nauki i przedsiębiorców” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznegopl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartof„Budowa potencjału uczelni wyższej do współpracy z przedsiębiorstwami. Rola scoutingu wiedzy”, red. P. Głodek, M. Wiśniewska, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2015;
dc.titleWdrożenie systemu scoutingu na uczelni w kontekście komercjalizacji wyników badań i ochrony własności intelektualnejpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2015pl_PL
dc.page.number[25]-39pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationWydział Zarządzania, Katedra Marketingu, Zakład Badań Marketingowych, Uniwersytet Łódzki, 90-237 Łódź, ul. Matejki 22/26pl_PL
dc.referencesAdamik A., Budowa pozytywnego potencjału organizacji poprzez kulturowe dopasowanie partnerów w więziach współpracy, [w:] Rozwój kapitału społecznego organizacji w warunkach różnic kulturowych, red. A. Adamik, M. Nawrocki, „Monografie Politechniki Łódzkiej”, Łódź 2014, s. 39–50.pl_PL
dc.referencesAdamik A., Budowa pozytywnego potencjału organizacji poprzez kulturowe dopasowanie partnerów w więziach współpracy, [w:] Rozwój kapitału społecznego organizacji w warunkach różnic kulturowych, red. A. Adamik, M. Nawrocki, „Monografie Politechniki Łódzkiej”, Łódź 2014, s. 39–50.pl_PL
dc.referencesBarańska-Fischer M., Innowacje produktowe jakom źródło wyróżniających firmę zdolności, [w:] Zarządzanie produktem – teoria, praktyka, perspektywy, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2008, s. 104–110.pl_PL
dc.referencesBarańska-Fisher M., Kreowanie i komercjalizacja innowacji produktowych – implikacje dla organizacji, [w:] Innowacyjność organizacji, red. S. Bakalarczyk, P. Pomykalski, Difin, Warszawa 2008, s. 29–55.pl_PL
dc.referencesBarski R., Cook T., Metodyka identyfikacji projektów do komercjalizacji na wyższych uczelniach, PARP, Zielona Góra–Oxford 2011.pl_PL
dc.referencesBurgunder L, Legal aspects of managing technology, Thomson Corporation, Mason, OH 2004.pl_PL
dc.referencesGoddard J. G., C houk H., First findings from the survey of European business Incubators, “The Economics of Business Incubation Project”, IMRI, Paris 2006, August 26.pl_PL
dc.referencesJackson M. J., Robinson G. M., Whitfield M. D, Technology transfer of nanotechnology product from U.S. universities, [w:] Commercializing Micro-Nanotechnology Products, eds. D. Tolfree, M. J. Jackson, CRC Press, Boca Raton 2008, s. 71–80.pl_PL
dc.referencesKlincewicz K., Zarządzanie technologiami. Przypadek niebieskiego lasera, Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa 2010.pl_PL
dc.referencesKondratowicz-Pozorska J., Uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości akademickiej w Polsce, [w:] Problemy transferu wiedzy do praktyki gospodarczej, red. G. Wolska, J. Kondratowicz-Pozorska, Uniwersytet Szczeciński, Szczecin 2011, s. 33–50.pl_PL
dc.referencesKsiążek E, Pruvot . M., Budowa sieci współpracy i partnerstwa dla komercjalizacji wiedzy i technologii, PARP, Poznań–Lille 2011.pl_PL
dc.referencesLendner Ch., University technology transfer through university business incubators and how they help start-ups, [w:] Handbook of Research on Techno-Entrepreneurship, ed. F. Thérin, Edward Elgar Publishing, Cheltenham 2007, s. 163–169.pl_PL
dc.referencesNonaka I., Takeuchi H., Kreowanie wiedzy w organizacji, Poltext, Warszawa 2000.pl_PL
dc.referencesPeaucelle I., Intellectual property law and technological innovations: How does Russia stand to gain, „Comparative Economic Research. Central and Eastern Europe” 1999, Vol. 2, No. 2, s. 13–34.pl_PL
dc.referencesPrahaland C. K., Krishnan M. S., Nowa era innowacji, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2010.pl_PL
dc.referencesPyrża A., Poradnik wynalazcy, Urząd Patentowy Rzeczpospolitej Polskiej, Warszawa 2008.pl_PL
dc.referencesRabczenko A., Szabłowski M., Spin-off. Modele biznesowe budowy i rozwoju firm spin off, Wydawnictwo Collegium Mazovia, Siedlce 2013.pl_PL
dc.referencesRozporządzenie MNiSW z dnia 13 lipca 2012 r.pl_PL
dc.referencesSozański J., Własność Intelektualna i przemysłowa w Unii Europejskiej, Polskie Wydawnictwo Prawnicze, Warszawa–Poznań 2009.pl_PL
dc.referencesTrzmielak D., Wdrożenie systemu scoutingu w kontekście regulacji wewnętrznych Uniwersytetu Łódzkiego wraz z ogólnymi odniesieniami do krajowego systemu prawnego, Wydawnictwo UŁ, Łódź 2013.pl_PL
dc.referencesTrzmielak D. M., Komercjalizacja wiedzy i technologii, stymulanty i strategie, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2013.pl_PL
dc.referencesTrzmielak D., Byczko S., Zagadnienia własności intelektualnej w transferze technologii, PARP, Łódź 2011.pl_PL
dc.referencesTrzmielak D. M., Byczko S., Zarządzanie własnością intelektualną w przedsiębiorstwie i na uczelni, Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego, Instytut Badań nad Gospodarką, Gdańsk 2010.pl_PL
dc.referencesWissema J. G., Uniwersytet Trzeciej Generacji, uczelnia XXI wieku, Wydawnictwo Zante, Wrocław 2009.pl_PL


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record