Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorŁobacz, Katarzyna
dc.contributor.authorGłodek, Paweł
dc.date.accessioned2015-10-07T15:19:12Z
dc.date.available2015-10-07T15:19:12Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationK. Łobacz, P. Głodek, Wykorzystanie procesów przedsiębiorczych w komercjalizacji wiedzy z punktu widzenia celów głównych interesariuszy, [w:] Budowa potencjału uczelni wyższej do współpracy z przedsiębiorstwami. Rola scoutingu wiedzy, red. P. Głodek, M. Wiśniewska, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2015, s. 141-155.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7969-565-2
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/12222
dc.description.sponsorshipPublikacja współfinansowana w ramach projektu: „SCOUTING – aktywny system monitoringu i oceny potencjału rynkowego prac badawczych kluczem do współpracy nauki i przedsiębiorców” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznegopl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartof„Budowa potencjału uczelni wyższej do współpracy z przedsiębiorstwami. Rola scoutingu wiedzy”, red. P. Głodek, M. Wiśniewska, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2015;
dc.titleWykorzystanie procesów przedsiębiorczych w komercjalizacji wiedzy z punktu widzenia celów głównych interesariuszypl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2015pl_PL
dc.page.number[141]-155pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationKatedra Efektywności Innowacji, Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Uniwersytet Szczeciński, 71-004 Szczecin, ul. Cukrowa 8.pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationKatedra Przedsiębiorczości i Polityki Przemysłowej, Wydział Zarządzania, Uniwersytet Łódzki, 90-237 Łódź, ul. Matejki 22/26.pl_PL
dc.referencesAcs Z. J., Braunerhjelm P., Audretsch D. B., Carlsson B., The knowledge spillover theory of entrepreneurship, “Small Business Economy” 2009, No. 32, s. 15–30.pl_PL
dc.referencesAghion P., Howitt P., A model of growth through creative destruction, “Econometrica” 1992, No. 60, s. 323–351.pl_PL
dc.referencesBrand A., Knowledge Management and Innovation at 3M, “Journal of Knowledge Management” 1998, Vol. 2, Issue 1, s. 17–22.pl_PL
dc.referencesCasson M., The entrepreneur: an economic theory, Second Edition, Edward Elgar Publishing, Cheltenham, UK, Northampton, MA 2003.pl_PL
dc.referencesChetty S., The case study method for research in small and medium-sized firms, “International Small Business Journal” 1996, Vol. 15, No. 1, s. 73–85.pl_PL
dc.referencesClarysse B., Wright M., Van de Velde E., Entrepreneurial Origin, Technological Knowledge, and the Growth of Spin-Off Companies, “Journal of Management Studies” 2011, Vol. 48, No. 6, s. 1420–1442.pl_PL
dc.referencesGłodek P., Venture management, [w:] Innowacje i transfer technologii. Słownik pojęć, red. K. B. Matusiak, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Warszawa 2009.pl_PL
dc.referencesGłodek P., Spin off as an Instrument of Utilising Entrepreneurship of Company Employees – Strategic Determinants, „Acta Universitatis Lodziensis” 2013, Folia oeconomica 277, s. 123–136.pl_PL
dc.referencesGorzko M., Procedury i emergencja. O metodologii klasycznych odmian teorii ugruntowanej, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2008.pl_PL
dc.referencesJaffe A., Trajtenberg M., Henderson R., Geographic localization of knowledge spillovers as evidenced by patent citations, “Quarterly Journal of Economics” 1993, Vol. 108, s. 577–598.pl_PL
dc.referencesKrasicka T., Koncepcje rozwoju przedsiębiorczości ekonomicznej i pozaekonomicznej, Akademia Ekonomiczna im. A. Adamieckiego, Katowice 2002.pl_PL
dc.referencesŁobacz K., Koncepcja oceny procesu komercjalizacji przedsięwzięć gospodarczych w akademickich inkubatorach przedsiębiorczości, rozprawa doktorska, maszynopis powielony, Szczecin 2012.pl_PL
dc.referencesMorris M. H., Kuratko D., Covin J. G., Corporate Entrepreneurship and Innovation, South-Western College Publishing, Cincinnati, OH 2007.pl_PL
dc.referencesRomer P., Increasing returns and long-run growth, “Journal of Political Economy” 1986, Vol. 94, No. 5, s. 1002–1037.pl_PL
dc.referencesSchumpeter J. A., The theory of economic development: an inquiry into profits, capital, credit, interest and the business cycle, Oxford University Press, London 1934.pl_PL
dc.referencesShane S., Academic entrepreneurship. University spin-offs and wealth creation, Edward Elgar Publishing, Cheltenham, UK, Northampton, MA 2004.pl_PL
dc.referencesSMEs, Entrepreneurship and innovation, OECD Publishing, Paris 2010.pl_PL
dc.referencesThompson P., Fox-Kean M., Patent citations and the geography of knowledge spillovers: a reassessment, “American Economic Review” 2005, Vol. 95, No. 1, s. 450–460.pl_PL
dc.referencesThurik A. R., Entreprenomics: entrepreneurship, economic growth and policy, [w:] Entrepreneurship, growth and public policy, eds. Z. J. Acs, D. B. Audretsch, R. Strom, Cambridge University Press, Cambridge, UK 2009, s. 219–249.pl_PL
dc.referencesTidd J., Bessant J., Pavitt K., Managing Innovation. Integrating technological market and organizational change, John Wiley & Sons, New York 2005, s. 470–474.pl_PL
dc.referencesYin R. K., Case study research: design and methods, Sage Publications, London 1989.pl_PL
dc.referencesYin R. K., Studying phenomenon and context across sites, “The American Behavioral Scientist” 1982, Vol. 26, No. 1, s. 84–101.pl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord