Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorTakashige, Yoshikuni
dc.date.accessioned2016-01-08T12:42:58Z
dc.date.available2016-01-08T12:42:58Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationY. Takashige, Shaping a more prosperous, sustainable future, [in:] New Opportunities for Polish-Japanese Cooperation: Diagnosis and Prospects, ed. J. Młodawska-Bronowska, ser. “Economy”, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2015, p. 39–53.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7969-832-5
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/16368
dc.description.abstractFirma Fujitsu, prowadząc w Łodzi Global Delivery Center świadczące usługi dla globalnych klientów, bazuje na wzajemnym zaufaniu i dobrych relacjach z administracją rządową, lokalną społecznością i ze środowiskiem akademickim. Artykuł podsumowuje wizję Fujitsu mającą prowadzić ku dostatniej i stabilnej przyszłości. Pojęciem Human Centre Intelligent Society, Fujitsu określa społeczeństwo, w którym wspierani przez technologię informacyjną ludzie tworzą innowacyjne wartości służące wszystkim. Fujitsu koncentruje swoje wszystkie zasoby na realizacji tej wizji we współpracy ze swoimi klientami i partnerami. Artykuł rozpoczyna się od krótkiej prezentacji firmy i dalej omawia wizję Fujitsu, wyjaśniając: (1) czym przyszłość będzie różnić się od teraźniejszości; (2) na czym będzie polegać dążenie do innowacyjności; (3) co Fujitsu zamierza robić dla swoich klientów i społeczeństwa. Bardzo ważnym czynnikiem budowy pomyślnej przyszłości jest kształtowanie ekosystemu, tworzącego nowe wartości dla ludzi. W skład ekosystemu wchodzić będą różni udziałowcy – firmy biznesowe, instytucje akademickie i badawcze, administracja rządowa, społeczności i indywidualne osoby. Mamy nadzieję, że współpraca tego typu uczestników ekosystemu z Polski i Japonii będzie się rozwijać, co przyczyni się do wspólnego budowania lepszej przyszłości.pl_PL
dc.description.sponsorshipThe organizers of the conference wish to acknowledge the National Bank of Poland’s generous funding of this publication.pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartof“New Opportunities for Polish-Japanese Cooperation: Diagnosis and Prospects”, ed. J. Młodawska-Bronowska, ser. “Economy”, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2015;
dc.titleShaping a more prosperous, sustainable futurepl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by University of Łódź, Łódź 2015pl_PL
dc.page.number[39]-53pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationPortfolio Strategy, Marketing Unit Fujitsu Limited, Japanpl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-7969-949-0
dc.contributor.authorBiographicalnoteYoshikuni Takashige joined Fujitsu in 1984, and began his career in marketing telecommunications systems globally. From 1996 to 1998, he worked at Asian Infrastructure Development Company, established by JBIC, Asian Development Bank, Fujitsu and others, to help infrastructure development in Asia. From 1999 to 2011, he took a leadership in developing Fujitsu’s key strategic partnerships with leading global ICT companies. From 2012, he has been responsible for the portfolio management and strategy for Fujitsu’s entire products, solutions and services. He has been the project leader of creating “Fujitsu Technology and Service Vision” and updating it every year. He speaks about future challenges and Fujitsu’s vision internationally. Education: (1) Bachelor of Laws, the University of Tokyo, 1984; (2) MBA, Johnson Graduate School of Management, Cornell University, 1993.pl_PL
dc.referencesFujitsu Technology and Service Vision 2014pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/7969-832-5.04


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord