Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorPochroń, Joanna
dc.date.accessioned2016-05-19T14:15:28Z
dc.date.available2016-05-19T14:15:28Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationJ. Pochroń, E-commerce jako ciągle rozwijający się rynek na przykładzie internetowych sklepów z żywnością, [w:] Innowacyjne działania w obszarze zarządzania i marketingu, red. A.-A. Wadlewski, A. Modliński, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2015, s. 41–50.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7969-895-0
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/18135
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartof„Innowacyjne działania w obszarze zarządzania i marketingu”, red. A.-A. Wadlewski, A. Modliński, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2015;
dc.titleE-commerce jako ciągle rozwijający się rynek na przykładzie internetowych sklepów z żywnościąpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2015pl_PL
dc.page.number[41]-50pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Zarządzania.pl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-7969-896-7
dc.referencesKall J., Kłeczek R., Sagan A., Zarządzanie marką, Wolters Kluwer Polska SA, Warszawa 2013.pl_PL
dc.referencesKotler Ph., Armstrong G., Saunders J., Wong V., Marketing. Podręcznik europejski, PWE, Warszawa 2002.pl_PL
dc.referencesSławińska M., Kompendium wiedzy o handlu, PWN, Warszawa 2008.pl_PL
dc.referencesRaport „Kupuję w internecie”, http://www.ecommercepolska.pl/files/4514/1587/9737/RAPORT_Kupuje_w_internecie.pdf.pl_PL
dc.references„Co to jest B2B?”, http://www.web.gov.pl/finansowanie-biznesu/informacje-o-b2b/39_16_co-to-jest-b2b.html.pl_PL
dc.references„Raport e-Commerce w Polsce 2012 w oczach internautów”, http://www.ecommercepolska.pl/pl/dla-czlonkow/baza-wiedzy-do-rozwoju-biznesu-online/badania-i-raporty/.pl_PL
dc.referencesRaport: „E-commerce w Polsce 2014. Gemius dla e-Commerce Polska”, http://www.ecommerce-polska.pl/pl/dla-czlonkow/baza-wiedzy-do-rozwoju-biznesu-online/badania-i-raporty/.pl_PL
dc.referencesFijałkowski P., „Merlin.pl chce sprzedawać jedzenie. Odbierzesz je w coolomacie”, http://m.poznan.gazeta.pl/poznan/1,106517,17925948,Merlin_pl_chce_sprzedawac_jedzenie__Odbierzesz_ je.html.pl_PL
dc.references„Żywność wkrótce będziemy odbierać w paczkomatach. Integer ujawnia plany”, http://www.portalspozywczy.pl/handel/wiadomosci/zywnosc-wkrotce-bedziemy-odbierac-w-paczkomatach-integer-ujawnia-plany,113391.html.pl_PL
dc.referencesPrałat E., M-commerce – rozwój na świecie i w Polsce, www.ur.edu.pl/file/57431/14.pdf.pl_PL
dc.referencesMeeker M., 2012 Internet Trends, http://kpcb.com/insights/2012-internet-trends.pl_PL
dc.references„Total retail survey United States, October 2014” http://www.pwc.com/en_US/us/retail-consumer/publications/assets/total-retail-2014-us.pdf.pl_PL
dc.references„The multichannel movement – the rise of multichannel grocery shopping”, https://www.dunnhumby.com/multichannelmovement.pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/7969-895-0.05


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord