Show simple item record

dc.contributor.authorŚwieszczak, Marika
dc.contributor.authorŚwieszczak, Krzysztof
dc.date.accessioned2016-05-19T14:21:51Z
dc.date.available2016-05-19T14:21:51Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationM. Świeszczak, K. Świeszczak, Grywalizacja jako innowacyjna metoda zwiększania zaangażowania klientów, [w:] Innowacyjne działania w obszarze zarządzania i marketingu, red. A.-A. Wadlewski, A. Modliński, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2015, s. 51–58.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7969-895-0
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/18136
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartof„Innowacyjne działania w obszarze zarządzania i marketingu”, red. A.-A. Wadlewski, A. Modliński, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2015;
dc.titleGrywalizacja jako innowacyjna metoda zwiększania zaangażowania klientówpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2015pl_PL
dc.page.number[51]-58pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzk, Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny.pl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-7969-896-7
dc.referencesBeier L., Evaluation the Use of Gamification in Higher Education to Improve Students Engagement, http://www.rn.inf.tu-dresden.de/hara/arbeiten/DA_2014_Beier_-_Evaluating_the_Use_of_Gamification_in_Higher_Education_to_Improve_Students_Engagement.pdf (stan na dzień 20.05.2015 r.).pl_PL
dc.referencesDeci E. L., Ryan R. M., Intrinsic and Extrinsic Motivations: Classic Definitions and New Directions,”Contemporary Educational Psychology” no. 25, 2000.pl_PL
dc.referencesDeterding S., Dixon D., Khaled R., Nacke L., From game design elements to gamefulness: Defining “gamification”, MindTrek ‘11 Proceedings of the 15th International Academic MindTrek Conference: Envisioning Future Media Environments, 2011.pl_PL
dc.referencesEl-Khuffash A., Gamification, opublikowano: http://elkhuffash.com/gamification/gamification_report.pdf, [dostęp: 28.12.2014].pl_PL
dc.referencesFiorletta A., Leading Retailers Use Gamification To Boost Customer Engagement and Loyalty, http://c3318102.r2.cf0.rackcdn.com/Gamification_Report_2012_Final.pdf (stan na dzień 21.05.2015 r.).pl_PL
dc.referencesGrudzewski W. M., Hejduk I. K. (red.), Przedsiębiorstwo przyszłości, Difin, Warszawa 2000.pl_PL
dc.referencesHarman A. J., The International Computer Industry. Innovation and Comparative Advantage, Harvard University Press, Cambridge Mass 1971.pl_PL
dc.referenceshttps://foursquare.com/starbucks (stan na dzień 21.05.2015 r.).pl_PL
dc.referenceshttp://weplay.co/gamification-success-stories/ (stan na dzień 21.05.2015 r.).pl_PL
dc.referenceshttp://www.creativebloq.com/web-design-tips/5-examples-of-great-gamification-1233261 (stan na dzień 21.05.2015 r.).pl_PL
dc.referenceshttp://www.frequentflier.com/ (stan na dzień 21.05.2015 r.).pl_PL
dc.referenceshttp://www.nike.com/pl/pl_pl/c/womens-training/apps/nike-training-club/ (stan na dzień 21.05.2015 r.).pl_PL
dc.referenceshttp://www.socialmediatoday.com/content/real-world-rewards-through-gamification-examples-5-leading-brands (stan na dzień 21.05.2015 r.).pl_PL
dc.referenceshttp://www.yukaichou.com/product-gamification/gamification-research-zamzee-kids-active-higher/#.VV25x0bm5B8 (stan na dzień 21.05.2015 r.).pl_PL
dc.referencesKahn A. W., Psychological conditions of personal engagement and disengagement at work, „The Academy of Management Journal” no 4, vol. 33, 2000.pl_PL
dc.referencesKalinowski T. B., Innowacyjność przedsiębiorstw a systemy zarządzania jakością, Wolters Kluwer Polska, Warszawa 2010.pl_PL
dc.referencesKotler Ph., Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Felberg, Warszawa 1999.pl_PL
dc.referencesMarciniak S., Innowacje i rozwój gospodarczy, Kolegium Nauk Społecznych i Administracji Politechniki Warszawskiej, Warszawa 2000.pl_PL
dc.referencesOECD, Oslo Manual, Guidelines for Collecting and Interpreting Innovation Data, Third Edition, Organisation for Economic Cooperation and Development, Statistical Office of the European Communities, Paris 2005.pl_PL
dc.referencesPomykalski A., Zarządzanie innowacjami, PWN, Warszawa–Łódź 2001.pl_PL
dc.referencesPorter M. E., The Competetive Advantage of Nations, The Macmillan Press Ltd., London 1990.pl_PL
dc.referencesReeve J., Jang H., Carrell D., Jeon S., Barch J., Enhancing students’ engagement by increasing teachers’ autonomy support, „Motivation and Emotion” no 2, vol. 28, 2004.pl_PL
dc.referencesSalcu A. V., Acatrinei C., Gamification applied in affiliate marketing. Case study of 2Parale, Management & Marketing. Challenges for the Knowledge Society, vol. 8, no. 4, 2013.pl_PL
dc.referencesSchaufeli W. B., Bakker A. B., Job demands, job resources, and their relationship with burnout and engagement: A multisample study, „Journal of Organizational Behavior” no 3, vol. 25, 2004.pl_PL
dc.referencesSilverman R. E., Latest Game Theory: Mixing Work and Play, opublikowano: http://www.wsj.com/articles/SB10001424052970204294504576615371783795248, [dostęp: 28.12.2014].pl_PL
dc.referencesTkaczyk P., Grywalizacja, HELION, Gliwice 2012.pl_PL
dc.referencesWebber R. A., Zasady zarządzania organizacjami, PWE, Warszawa 1996.pl_PL
dc.referencesWhitton N., Game engagement theory and adult learning, „Simulation and Gaming” no. 5, Vol. 42, 2011.pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/7969-895-0.06


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record