dc.contributor.author | Świeszczak, Marika | |
dc.contributor.author | Świeszczak, Krzysztof | |
dc.date.accessioned | 2016-05-19T14:21:51Z | |
dc.date.available | 2016-05-19T14:21:51Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | M. Świeszczak, K. Świeszczak, Grywalizacja jako innowacyjna metoda zwiększania zaangażowania klientów, [w:] Innowacyjne działania w obszarze zarządzania i marketingu, red. A.-A. Wadlewski, A. Modliński, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2015, s. 51–58. | pl_PL |
dc.identifier.isbn | 978-83-7969-895-0 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11089/18136 | |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego | pl_PL |
dc.relation.ispartof | „Innowacyjne działania w obszarze zarządzania i marketingu”, red. A.-A. Wadlewski, A. Modliński, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2015; | |
dc.title | Grywalizacja jako innowacyjna metoda zwiększania zaangażowania klientów | pl_PL |
dc.type | Book chapter | pl_PL |
dc.rights.holder | © Copyright by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2015 | pl_PL |
dc.page.number | [51]-58 | pl_PL |
dc.contributor.authorAffiliation | Uniwersytet Łódzk, Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny. | pl_PL |
dc.identifier.eisbn | 978-83-7969-896-7 | |
dc.references | Beier L., Evaluation the Use of Gamification in Higher Education to Improve Students Engagement, http://www.rn.inf.tu-dresden.de/hara/arbeiten/DA_2014_Beier_-_Evaluating_the_Use_of_Gamification_in_Higher_Education_to_Improve_Students_Engagement.pdf (stan na dzień 20.05.2015 r.). | pl_PL |
dc.references | Deci E. L., Ryan R. M., Intrinsic and Extrinsic Motivations: Classic Definitions and New Directions,”Contemporary Educational Psychology” no. 25, 2000. | pl_PL |
dc.references | Deterding S., Dixon D., Khaled R., Nacke L., From game design elements to gamefulness: Defining “gamification”, MindTrek ‘11 Proceedings of the 15th International Academic MindTrek Conference: Envisioning Future Media Environments, 2011. | pl_PL |
dc.references | El-Khuffash A., Gamification, opublikowano: http://elkhuffash.com/gamification/gamification_report.pdf, [dostęp: 28.12.2014]. | pl_PL |
dc.references | Fiorletta A., Leading Retailers Use Gamification To Boost Customer Engagement and Loyalty, http://c3318102.r2.cf0.rackcdn.com/Gamification_Report_2012_Final.pdf (stan na dzień 21.05.2015 r.). | pl_PL |
dc.references | Grudzewski W. M., Hejduk I. K. (red.), Przedsiębiorstwo przyszłości, Difin, Warszawa 2000. | pl_PL |
dc.references | Harman A. J., The International Computer Industry. Innovation and Comparative Advantage, Harvard University Press, Cambridge Mass 1971. | pl_PL |
dc.references | https://foursquare.com/starbucks (stan na dzień 21.05.2015 r.). | pl_PL |
dc.references | http://weplay.co/gamification-success-stories/ (stan na dzień 21.05.2015 r.). | pl_PL |
dc.references | http://www.creativebloq.com/web-design-tips/5-examples-of-great-gamification-1233261 (stan na dzień 21.05.2015 r.). | pl_PL |
dc.references | http://www.frequentflier.com/ (stan na dzień 21.05.2015 r.). | pl_PL |
dc.references | http://www.nike.com/pl/pl_pl/c/womens-training/apps/nike-training-club/ (stan na dzień 21.05.2015 r.). | pl_PL |
dc.references | http://www.socialmediatoday.com/content/real-world-rewards-through-gamification-examples-5-leading-brands (stan na dzień 21.05.2015 r.). | pl_PL |
dc.references | http://www.yukaichou.com/product-gamification/gamification-research-zamzee-kids-active-higher/#.VV25x0bm5B8 (stan na dzień 21.05.2015 r.). | pl_PL |
dc.references | Kahn A. W., Psychological conditions of personal engagement and disengagement at work, „The Academy of Management Journal” no 4, vol. 33, 2000. | pl_PL |
dc.references | Kalinowski T. B., Innowacyjność przedsiębiorstw a systemy zarządzania jakością, Wolters Kluwer Polska, Warszawa 2010. | pl_PL |
dc.references | Kotler Ph., Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Felberg, Warszawa 1999. | pl_PL |
dc.references | Marciniak S., Innowacje i rozwój gospodarczy, Kolegium Nauk Społecznych i Administracji Politechniki Warszawskiej, Warszawa 2000. | pl_PL |
dc.references | OECD, Oslo Manual, Guidelines for Collecting and Interpreting Innovation Data, Third Edition, Organisation for Economic Cooperation and Development, Statistical Office of the European Communities, Paris 2005. | pl_PL |
dc.references | Pomykalski A., Zarządzanie innowacjami, PWN, Warszawa–Łódź 2001. | pl_PL |
dc.references | Porter M. E., The Competetive Advantage of Nations, The Macmillan Press Ltd., London 1990. | pl_PL |
dc.references | Reeve J., Jang H., Carrell D., Jeon S., Barch J., Enhancing students’ engagement by increasing teachers’ autonomy support, „Motivation and Emotion” no 2, vol. 28, 2004. | pl_PL |
dc.references | Salcu A. V., Acatrinei C., Gamification applied in affiliate marketing. Case study of 2Parale, Management & Marketing. Challenges for the Knowledge Society, vol. 8, no. 4, 2013. | pl_PL |
dc.references | Schaufeli W. B., Bakker A. B., Job demands, job resources, and their relationship with burnout and engagement: A multisample study, „Journal of Organizational Behavior” no 3, vol. 25, 2004. | pl_PL |
dc.references | Silverman R. E., Latest Game Theory: Mixing Work and Play, opublikowano: http://www.wsj.com/articles/SB10001424052970204294504576615371783795248, [dostęp: 28.12.2014]. | pl_PL |
dc.references | Tkaczyk P., Grywalizacja, HELION, Gliwice 2012. | pl_PL |
dc.references | Webber R. A., Zasady zarządzania organizacjami, PWE, Warszawa 1996. | pl_PL |
dc.references | Whitton N., Game engagement theory and adult learning, „Simulation and Gaming” no. 5, Vol. 42, 2011. | pl_PL |
dc.identifier.doi | 10.18778/7969-895-0.06 | |