Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorŚwieszczak, Krzysztof
dc.contributor.authorŚwieszczak, Marika
dc.date.accessioned2016-05-19T14:26:31Z
dc.date.available2016-05-19T14:26:31Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationK. Świeszczak, M. Świeszczak, Innowacje w marketingu a społeczna odpowiedzialność banków, [w:] Innowacyjne działania w obszarze zarządzania i marketingu, red. A.-A. Wadlewski, A. Modliński, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2015, s. 59–66.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7969-895-0
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/18137
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartof„Innowacyjne działania w obszarze zarządzania i marketingu”, red. A.-A. Wadlewski, A. Modliński, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2015;
dc.titleInnowacje w marketingu a społeczna odpowiedzialność bankówpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2015pl_PL
dc.page.number[59]-66pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny.pl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-7969-896-7
dc.referencesBarnett G., Innovation the Basis of Cultural Change, McGraw-Hill Book Com., Inc., New York 1953.pl_PL
dc.referencesEnhancing the banking customer value proposition through technology-led innovation, Accenture, Zurich 2011.pl_PL
dc.referencesKlimczak B., Etyka gospodarcza, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Wrocław 1999.pl_PL
dc.referencesŁudzińska K., Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw i jej wpływ na budowę wartości, [w:] Szablewski A. T. (red.), Migracja kapitału w globalnej gospodarce, Difin, Warszawa 2009.pl_PL
dc.referencesPodręcznik Oslo. Zasady gromadzenia i interpretacji danych dotyczących innowacji. Wydanie III, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Departament Strategii i Rozwoju Nauki, Warszawa 2008.pl_PL
dc.referencesRadziszewski E., Bank jako instytucja zaufania publicznego. Gwarancje prawne i instytucjonalne. Poradnik klienta usług finansowych, Komisja Nadzoru Finansowego, Warszawa 2013.pl_PL
dc.referencesRapacz A., Jaremen D. E., ICT a innowacje marketingowe w przedsiębiorstwach turystycznych, „Logistyka”, nr 2, 2015.pl_PL
dc.referencesRojek-Nowosielska M., Szczepaniak J., Odpowiedzialność społeczna przedsiębiorstwa a teorie agencji i interesariuszy, Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu „Nauki Humanistyczne”, Wrocław 2003.pl_PL
dc.referencesWiśniewska S., Innowacje marketingowe – rozważania terminologiczno-definicyjne, „Logistyka”, nr 2, 2015.pl_PL
dc.referenceshttp://prnews.pl/wiadomosci/polskie-banki-nie-potrafia-rozpoznac-potrzeb-klientow-6547085.html.pl_PL
dc.referenceshttp://www.cnbc.com/id/102041438 [Dostęp z dn. 20.05.2015 r.].pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/7969-895-0.07


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord