Show simple item record

dc.contributor.authorJacek, Paulina
dc.contributor.editorCzajkowska, Maria
dc.contributor.editorMalarski, Maciej
dc.date.accessioned2016-06-09T13:43:56Z
dc.date.available2016-06-09T13:43:56Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationP. Jacek, Rola i wpływ współczesnych narzędzi internetowych w zarządzaniu firmą, [w:] Funkcjonowanie e-biznesu. Zasoby, procesy, technologie, red. M. Czajkowska, M. Malarski, ser. „Zarządzanie”, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2015, s. 33–42.pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/18289
dc.descriptionW obecnych warunkach intensywnego rozwoju nowoczesnych technologii funkcjonowanie przedsiębiorstw zyskało nowe cechy i możliwości. Technologie obliczeniowe i elektronicznej wymiany informacji wielorako wpływają na sposoby działania firm. Z jednej strony stanowią narzędzia pomocne do usprawniania pracy przedsiębiorstw, z drugiej zaś mogą być podstawą do tworzenia nowych przedsięwzięć biznesowych. Wnioski zawarte w monografii ukazują konieczność pogłębiania wiedzy na temat zastosowania nowych technologii w zarządzaniu przedsiębiorstwem na wielu polach jego działalności. Uświadomienie sobie szans i zagrożeń, które pojawiają się wraz z nimi zwiększa możliwości firm w walce konkurencyjnej.pl_PL
dc.description.abstractCurrently, each person has a computer, tablet or phone. We are dependent on access to the Internet. All the time we need to get information, the Internet facilitates us. Every step, we use Internet tools at work or at home. In this article, I would like to present the topic just related to online tools. Firstly I’ll start from the need for a computer in the modern world. Then I explain what it the Internet and why we use it. Another part will deal with results research conducted the research team SKN ProBiz+ on entrepreneurship students of the University of Lodz. The last past will summarize my conclusions collected.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartof„Funkcjonowanie e-biznesu. Zasoby, procesy, technologie”, red. M. Czajkowska, M. Malarski, ser. „Zarządzanie”, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2015;
dc.titleRola i wpływ współczesnych narzędzi internetowych w zarządzaniu firmąpl_PL
dc.title.alternativeThe role and impact of modern internet tools in the management of the companypl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Paulina Jacek, Łódź 2015, © Copyright for this edition by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2015pl_PL
dc.page.number[33]–42pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationWydział Zarządzania, Uniwersytet Łódzki.pl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-8088-106-8
dc.referencesARPANET, https://pl.wikipedia.org/wiki/ARPANET, (data dostępu 25.06.2015).pl_PL
dc.referencesCzubała A., Jonas A., Smoleń T., Wiktor J. (2006), Marketing usług, Wolters Kluwer, Kraków.pl_PL
dc.referencesDmowski R. (2015), Od cyfryzacji nie ma już odwrotu, https://mac.gov.pl/aktualnosci/od-cyfryzacji-nie-ma-juz-odwrotu-wiceminister-roman-dmowski-na-konferencji-e, (data dostępu 24.06.2015).pl_PL
dc.referencesHollins B., Shinkins S. (2009), Zarządzanie usługami. Projektowanie i wdrażanie, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa.pl_PL
dc.referencesJabłkowski W., Bartkiewicz W. (2006), Systemy informatyczne zarządzania, Wydawnictwo KPSW, Bydgoszcz.pl_PL
dc.referencesJabłoński W. (2007), Kreowanie informacji – media relations, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.pl_PL
dc.referencesKiełtyka L. (2011), Narzędzia informatyczne w zarządzaniu. Wybrane zagadnienia, Wydawnictwo Politechniki Częstochowskiej, Częstochowa.pl_PL
dc.referencesLachowski S. (2010), Droga innowacji. Pracuj ciężko – baw się – zmieniaj świat, Wydawnictwo Studio EMKA, Warszawa.pl_PL
dc.referencesMicrosoft, Komputery wprowadzenie, http://windows.microsoft.com/pl-pl/windows/introduction-to-computers#1TC=windows-7, (data dostępu 21.06.2015).pl_PL
dc.referencesNorman R. (2012), Zarządzanie usługami – Strategie i przywództwo w Internecie, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk.pl_PL
dc.referencesNowak J., Olejniczak Z., Graba J. (2006), Informatyka w administracji, Polskie Towarzystwo Informatyczne, Warszawa.pl_PL
dc.referencesRusak P. (2013), Czy należy się bać pokolenia Z?, http://kariera.pracuj.pl/porady/czy-nalezy-bac-sie-pokolenia-z/, (data dostępu 22.06.2015).pl_PL
dc.referencesSolska J. (2009), Raport pokolenia Y na rynku pracy, http://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/rynek/270628,1,raport-pokolenie-y-na-rynku-pracy.read, (data dostępu 10.06.2015).pl_PL
dc.referencesWróbel P. (2012), Konsekwencję stosowania poczty elektronicznej z perspektywy organizacji i pracowników, http://www.e-mentor.edu.pl/artykul/index/numer/44/id/924, (data dostępu 22.06.2015).pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/8088-106-8.04


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record