Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKaczmarek, Bartłomiej
dc.contributor.editorCzajkowska, Maria
dc.contributor.editorMalarski, Maciej
dc.date.accessioned2016-06-09T14:28:14Z
dc.date.available2016-06-09T14:28:14Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationB. Kaczmarek, Wykorzystanie narzędzi internetowych w komunikacji marketingowej, [w:] Funkcjonowanie e-biznesu. Zasoby, procesy, technologie, red. M. Czajkowska, M. Malarski, ser. „Zarządzanie”, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2015, s. 67–76.pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/18292
dc.descriptionW obecnych warunkach intensywnego rozwoju nowoczesnych technologii funkcjonowanie przedsiębiorstw zyskało nowe cechy i możliwości. Technologie obliczeniowe i elektronicznej wymiany informacji wielorako wpływają na sposoby działania firm. Z jednej strony stanowią narzędzia pomocne do usprawniania pracy przedsiębiorstw, z drugiej zaś mogą być podstawą do tworzenia nowych przedsięwzięć biznesowych. Wnioski zawarte w monografii ukazują konieczność pogłębiania wiedzy na temat zastosowania nowych technologii w zarządzaniu przedsiębiorstwem na wielu polach jego działalności. Uświadomienie sobie szans i zagrożeń, które pojawiają się wraz z nimi zwiększa możliwości firm w walce konkurencyjnej.pl_PL
dc.description.abstractThe purpose of this article is to describe internet tools that are used in modern marketing communication. Basic definitions and models are explained within the article. The author of the article described also new trends in marketing, especially connected to development of internet technologies and social or cultural changes. The article refers also to examples of internet tools that helps companies to communicate with their stakeholders.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartof„Funkcjonowanie e-biznesu. Zasoby, procesy, technologie”, red. M. Czajkowska, M. Malarski, ser. „Zarządzanie”, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2015;
dc.titleWykorzystanie narzędzi internetowych w komunikacji marketingowejpl_PL
dc.title.alternativeInternet tools in marketing communicationpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Bartłomiej Kaczmarek, Łódź 2015, © Copyright for this edition by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2015pl_PL
dc.page.number[67]–76pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationWydział Zarządzania, Uniwersytet Łódzkipl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-8088-106-8
dc.referencesCzarnecki L. (2011), Złotym cielcem stał się trend giełdowy, http://wyborcza.pl/1,75248,10522691,Zlotym_cielcem_stal_sie_trend_gieldowy.html, (data dostępu 01.06.2015).pl_PL
dc.referencesDuliniec E. (2004), Marketing międzynarodowy, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa.pl_PL
dc.referencesFrąckiewicz E. (2010), Nowe technologie informacyjno-komunikacyjne w marketingu przedsiębiorstw na rynku sieciowych powiązań, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin.pl_PL
dc.referencesGibson S., Levinson J. C. (2011), Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie, Wolters Kluwer Polska, Sp. z o.o., Warszawa.pl_PL
dc.referencesKall J. (2015), Branding na smartfonie. Komunikacja mobilna marki, Wolters Kluwer SA, Warszawa.pl_PL
dc.referencesKeller K. L., Kotler P. (2012), Marketing, Dom Wydawniczy Rebis Sp. z o.o., Poznań.pl_PL
dc.referencesMruk H., Pilarczyk B., Sławińska M. (2015), Marketing. Koncepcje – strategie – trendy, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań.pl_PL
dc.referencesSznajder A. (2014), Technologie mobilne w marketingu, Wolters Kluwer SA, Warszawa.pl_PL
dc.referencesWiktor J. W. (2011), Komunikacja marketingowa – perswazja czy manipulacja? W stronę reguły 30–70, [w:] Pilarczyk B. (red.), Komunikacja marketingowa. Strategie i instrumenty, „Zeszyty naukowe”, nr 208, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań.pl_PL
dc.referencesWiktor J. W. (2013), Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy przekazu, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/8088-106-8.07


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord