Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKról, Piotr
dc.contributor.editorCzajkowska, Maria
dc.contributor.editorMalarski, Maciej
dc.date.accessioned2016-06-09T14:36:54Z
dc.date.available2016-06-09T14:36:54Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationP. Król, Znaczenie mediów społecznościowych w budowaniu marki i wizerunku firmy, [w:] Funkcjonowanie e-biznesu. Zasoby, procesy, technologie, red. M. Czajkowska, M. Malarski, ser. „Zarządzanie”, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2015, s. 77–87.pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/18293
dc.descriptionW obecnych warunkach intensywnego rozwoju nowoczesnych technologii funkcjonowanie przedsiębiorstw zyskało nowe cechy i możliwości. Technologie obliczeniowe i elektronicznej wymiany informacji wielorako wpływają na sposoby działania firm. Z jednej strony stanowią narzędzia pomocne do usprawniania pracy przedsiębiorstw, z drugiej zaś mogą być podstawą do tworzenia nowych przedsięwzięć biznesowych. Wnioski zawarte w monografii ukazują konieczność pogłębiania wiedzy na temat zastosowania nowych technologii w zarządzaniu przedsiębiorstwem na wielu polach jego działalności. Uświadomienie sobie szans i zagrożeń, które pojawiają się wraz z nimi zwiększa możliwości firm w walce konkurencyjnej.pl_PL
dc.description.abstractThe brand of a product is very important for its promotion and the sale of products, branding also provides many advantage both for consumers, as well as manufacturers. In the article the concept of brand is presented, establishing a brand, and the relationship between a brand and a product, background, Public Relations. In this paper, the author tries to define not only what the brand is, but also describe a spectrum what makes brand palpable. These questions are discussed using the example of Lodz’s entrepreneurs which uses social media to creates their own brand.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartof„Funkcjonowanie e-biznesu. Zasoby, procesy, technologie”, red. M. Czajkowska, M. Malarski, ser. „Zarządzanie”, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2015;
dc.titleZnaczenie mediów społecznościowych w budowaniu marki i wizerunku firmypl_PL
dc.title.alternativeThe importance of social media in building brand and corporate imagepl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Piotr Król, Łódź 2015, © Copyright for this edition by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2015pl_PL
dc.page.number[77]–87pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationWydział Ekonomiczno-Socjologiczny, Uniwersytet Łódzki.pl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-8088-106-8
dc.referencesDębski M. (2009), Kreowanie silnej marki, PWE, Warszawa.pl_PL
dc.referencesFlorek M. (2014), Kapitał marki miasta zorientowany na konsumenta źródła i pomiar, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań.pl_PL
dc.referencesGOUDA WORKS, https://www.facebook.com/GoudaWorks?fref=ts, (data dostępu 20.05.2015).pl_PL
dc.referencesGwóźdź M. (2015), Liczby polskiego internetu 2015 – Social Media Measure, http://smmeasure.eu/liczby-polskiego-internetu-2015/#, (data dostępu 20.05.2015).pl_PL
dc.referencesKaczmarek M., Widera Z. (2013), Public relations i marketing w nowoczesnym społeczeństwie, Międzynarodowe Centrum Badań nad Mediami i Komunikacją Społeczną, Sosnowiec–Warszaw.pl_PL
dc.referencesKall J. (2001), Silna marka. Istota i kreowanie, PWE, Warszawa.pl_PL
dc.referencesMany Mornings, http://manymornings.com/, (data dostępu 20.05.2015).pl_PL
dc.referencesOlins W. (2009), Podręcznik brandingu, Instytut Marki Polskiej, Warszawa.pl_PL
dc.referencesPrejs A. (2015), Facebook w Polsce – podsumowanie 2014 r. – infografika – Sotrender Blog – FaceBook Marketing: analyze, optimize, report Sotrender Blog, http://blog.sotrender.com/pl/2015/02/facebook-polska-2014/, (data dostępu 20.05.2015).pl_PL
dc.referencesRies A., Trout J. (2000), 22 niezmienne prawa marketingu, PWE, Warszawa.pl_PL
dc.referencesSeitel F. P. (2003), Public Relations w praktyce, Wydawnictwo Felberg SJA, Warszawa.pl_PL
dc.referencesStasiuk-Krajewska K., Chmielewski Z., Tworzydło D. (2013), Public relations Nowe trendy, Newsline. pl, Rzeszów.pl_PL
dc.referencesStasiuk-Krajewska K., Chmielewski Z., Tworzydło D. (2013), Public relations – nie tylko Facebook, Newsline.pl, Rzeszów.pl_PL
dc.referencesWojcik K. (2005), Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem, Wydawnictwo Placet, Warszawa.pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/8088-106-8.08


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord