Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorMalinowski, Bartosz
dc.contributor.editorCzajkowska, Maria
dc.contributor.editorMalarski, Maciej
dc.date.accessioned2016-06-09T16:04:37Z
dc.date.available2016-06-09T16:04:37Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationB. Malinowski, Wykorzystanie crowdsourcingu w celu dywersyfikacji źródeł innowacji, [w:] Funkcjonowanie e-biznesu. Zasoby, procesy, technologie, red. M. Czajkowska, M. Malarski, ser. „Zarządzanie”, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2015, s. 99–108.pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/18295
dc.descriptionW obecnych warunkach intensywnego rozwoju nowoczesnych technologii funkcjonowanie przedsiębiorstw zyskało nowe cechy i możliwości. Technologie obliczeniowe i elektronicznej wymiany informacji wielorako wpływają na sposoby działania firm. Z jednej strony stanowią narzędzia pomocne do usprawniania pracy przedsiębiorstw, z drugiej zaś mogą być podstawą do tworzenia nowych przedsięwzięć biznesowych. Wnioski zawarte w monografii ukazują konieczność pogłębiania wiedzy na temat zastosowania nowych technologii w zarządzaniu przedsiębiorstwem na wielu polach jego działalności. Uświadomienie sobie szans i zagrożeń, które pojawiają się wraz z nimi zwiększa możliwości firm w walce konkurencyjnej.pl_PL
dc.description.abstractThe aim of the article is to analyse a relationship between crowdsourcing and Open Innovation using the example of practical implentation in form of My Starbucks Idea internet platform. It is a website and a platform with Starbucks’ customers in mind, who can use it in order to submit their own ideas. In accordance to the platform’s value proposition which is „your ideas, your Starbucks” the customers work together on improving their beloved brand – its products, service, interior design etc. The gathered information and conclusions might help in understanding the benefits of the synergy of crowdsourcing and Open Innovation – marketing-wise, to company and the customers alike.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartof„Funkcjonowanie e-biznesu. Zasoby, procesy, technologie”, red. M. Czajkowska, M. Malarski, ser. „Zarządzanie”, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2015;
dc.titleWykorzystanie crowdsourcingu w celu dywersyfikacji źródeł innowacjipl_PL
dc.title.alternativeThe use of crowdsourcing to diversify sources of innovationpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Bartosz Malinowski, Łódź 2015, © Copyright for this edition by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2015pl_PL
dc.page.number[99]–108pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationWydział Zarządzania, Uniwersytet Łódzki.pl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-8088-106-8
dc.referencesCampgemini Consulting (2013), Starbucks: taking the „Starbucks experience” digital, http://www.capgemini-consulting.com/resource-file-access/resource/pdf/starbucks-23-04.pdf., (data dostępu 23.08.2015).pl_PL
dc.referencesChesbrough H. W. (2003), Open Innovation: The new imperative for creating and profiting from technology, „Harvard Business School Press”, (data dostępu 23.08.2015).pl_PL
dc.referencesCrowdsourcing.org, FAQ, http://www.crowdsourcing.org/faq, (data dostępu 23.08.2015).pl_PL
dc.referencesEstelles-Arolas E., González-Ladrón-de-Guevara F., Towards an integrated crowdsourcing definition, http://www.crowdsourcing-blog.org/wp-content/uploads/2012/02/Towards-an-integrated-crowdsourcing-definition-Estell%C3%A9s-Gonz%C3%A1lez.pdf, (data dostępu 23.08.2015).pl_PL
dc.referencesMy Starbucks Idea, FAQ, http://mystarbucksidea.force.com/ideafaq, (data dostępu 23.08.2015).pl_PL
dc.referencesSchwartz P., What IS the Starbucks Customer Experience?, 7 luty 2008, https://customeru.wordpress.com/2008/02/07/what-is-the-starbucks-customer-experience/, (data dostępu 23.08.2015).pl_PL
dc.referencesShayon S., My Starbucks Idea Turns 5, Sparking a Latte Innovations, 1 kwietnia 2013, http://www.brandchannel.com/home/post/My-Starbucks-Idea-Turns-5-040113.aspx, (data dostępu 23.08.2015).pl_PL
dc.referencesStarbucks.com, http://www.starbucks.com/, (data dostępu 23.08.2015).pl_PL
dc.referencesTay D., Forging an Unforgettable Connection: The Starbucks Experience, 11 czerwca 2013, https://blog.zopim.com/2013/06/11/forging-an-unforgettable-connection-the-starbucks-experience/, (data dostępu 23.08.2015).pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/8088-106-8.10


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord