Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorJanuszkiewicz, Katarzyna
dc.contributor.authorBednarska-Wnuk, Izabela
dc.contributor.authorCzajkowska, Maria
dc.contributor.authorKołodziejczak, Małgorzata
dc.contributor.authorMichalak, Joanna Malgorzata
dc.contributor.authorŚwiątek-Barylska, Ilona
dc.contributor.authorZalewska-Turzyńska, Magdalena
dc.date.accessioned2017-02-07T09:31:15Z
dc.date.available2017-02-07T09:31:15Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationK. Januszkiewicz, I. Bednarska-Wnuk, M. Czajkowska, M. Kołodziejczak, J. M. Michalak, I. Świątek-Barylska, M. Zalewska-Turzyńska, Podstawy teoretyczne koncepcji WAZO, cz. 1, [w:] K. Januszkiewicz, I. Bednarska-Wnuk, M. Czajkowska, M. Kołodziejczak, J. M. Michalak, I. Świątek-Barylska, M. Zalewska-Turzyńska, Kwestionariusz WAZO – metodyka i narzędzie badawcze, t. 1, seria: Metody Organizacji i Zarządzania, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2016, s. 7-60.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-8088-441-0
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/20504
dc.descriptionW serii Metody Organizacji i Zarządzania (MOiZ) publikowane są cyklicznie opracowania, których celem jest upowszechnienie metod (technik, narzędzi) z zakresu organizacji i zarządzania oraz ułatwienie ich transferu z nauki do biznesu. Seria jest wydawana w ramach Centrum Metod Organizacji i Zarządzania działającego na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.pl_PL
dc.description.sponsorshipMetodyka WAZO powstała w ramach projektu finansowanego ze środków Narodowego Centrum Nauki przyznanych na podstawie decyzji numer DEC-2013/09/B/HS4/02722.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofKwestionariusz WAZO – metodyka i narzędzie badawcze, t. 1, seria: Metody Organizacji i Zarządzania;
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.titlePodstawy teoretyczne koncepcji WAZO, cz. 1pl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Katarzyna Januszkiewicz, Izabela Bednarska-Wnuk, Maria Czajkowska, Małgorzata Kołodziejczak, Joanna Małgorzata Michalak, Ilona Świątek-Barylska, Magdalena Zalewska-Turzyńska, Łódź 2016, © Copyright for this edition by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2016pl_PL
dc.page.number[7]-60pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Zarządzania, Katedra Zarządzania 90-237 Łódź, ul. Matejki 22/26pl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-8088-442-7
dc.referencesBielski M. (1992), Organizacja. Istota, struktury, procesy, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź.pl_PL
dc.referencesCastells M. (2007), Społeczeństwo sieci, PWN, Warszawa.pl_PL
dc.referencesConrad C., Poole M. (2002), Strategic Organizational Communication in a Global Economy, Wadsworth, Belmont, CA.pl_PL
dc.referencesCzajkowska M. (2012), Przeobrażenia kultury organizacyjnej, [w:] K. Januszkiewicz i zespół, Zachowania ludzi w organizacji. Uwarunkowania i kierunki ewolucji, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź.pl_PL
dc.referencesHandy Ch. (1998), Wiek przezwyciężonego rozumu, Business Press, Warszawa.pl_PL
dc.referencesJanowska Z. (2010), Zarządzanie zasobami ludzkimi, wydanie drugie, PWE, Warszawa.pl_PL
dc.referencesJanuszkiewicz K. (2012), Polityka personalna a relacje międzyludzkie, [w:] K. Januszkiewicz i zespół, Zachowania ludzi w organizacji. Uwarunkowania i kierunki ewolucji, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź.pl_PL
dc.referencesKiełtyka L. (2002), Komunikacja w zarządzaniu. Techniki, narzędzia i formy przekazu informacji, Placet, Warszawa.pl_PL
dc.referencesKołodziejczak M. (2012), Perspektywa organizacji, [w:] K. Januszkiewicz i zespół, Zachowania ludzi w organizacji. Uwarunkowania i kierunki ewolucji, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź.pl_PL
dc.referencesKostera M. (1994), Zarządzanie personelem, PWE, Warszawa.pl_PL
dc.referencesKoźmiński A.K., Obłój K. (1989), Zarys teorii równowagi organizacyjnej, PWE, Warszawa.pl_PL
dc.referencesKoźmiński A.K., Piotrowski W. (red.) (2004), Zarządzanie. Teoria i praktyka, PWN, Warszawa.pl_PL
dc.referencesKożusznik B. (2007), Zachowania człowieka w organizacji, PWE, Warszawa.pl_PL
dc.referencesKrupski R. (2000), Współczesne koncepcje organizacji i zarządzania a zarządzanie kadrami, [w:] Z. Janowska (red.), Zarządzanie personelem dziś i jutro, Absolwent, Łódź.pl_PL
dc.referencesKurcz I. (2006), Język i komunikacja, [w:] J. Strelau (red.), Psychologia. Podręcznik akademicki, GWP, Gdańsk.pl_PL
dc.referencesListwan T. (2010), Przedmiot, ewolucja i znaczenie zarządzania kadrami, [w:] T. Listwan (red.), Zarządzanie kadrami, C.H. Beck, Warszawa.pl_PL
dc.referencesMichalak J. (2012a), Ewolucja form pracy zespołowej, [w:] K. Januszkiewicz i zespół, Zachowania ludzi w organizacji. Uwarunkowania i kierunki ewolucji, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź.pl_PL
dc.referencesMichalak J. (2012b), Międzynarodowe zespoły wirtualne – zalety i ograniczenia, Uniwersytet Szczeciński, „Zeszyty Naukowe”, nr 703, „Ekonomiczne Problemy Usług”, nr 88.pl_PL
dc.referencesMichalak J. (2012c), „Osobowość sieciowa” jako efekt zmian wzorców zachowań w organizacji epoki globalnej gospodarki elektronicznej, [w:] B. Mikuła (red.), Historia i perspektywy nauk o zarządzaniu. Księga pamiątkowa dla uczczenia jubileuszu 40-lecia pracy naukowo-dydaktycznej prof. zw. dra hab. Arkadiusza Potockiego, Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Kraków.pl_PL
dc.referencesMichalak J. (2012d), Wyznaczniki i uwarunkowania efektywności współczesnych zespołów pracowniczych, „Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica”, nr 265.pl_PL
dc.referencesOlszewska-Dyoniziak B. (2001), Człowiek – kultura – osobowość. Wstęp do klasycznej antropologii kulturowej, Alta 2, Wrocław.pl_PL
dc.referencesReinfuss R. (2009), MBO prosta i skuteczna technika zarządzania Twoją firmą, Helion, Gliwice.pl_PL
dc.referencesRobbins S.P. (1998, 2004), Zachowania w organizacji, PWE, Warszawa.pl_PL
dc.referencesSikorski Cz. (2013), Źródła i formy zachowań organizacyjnych. Obrazki z dzieciństwa, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź.pl_PL
dc.referencesSikorski Cz. (2009), Kształtowanie kultury organizacyjnej, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź.pl_PL
dc.referencesSikorski Cz. (2004), Motywacja jako wymiana, Difin, Warszawa.pl_PL
dc.referencesSikorski Cz. (1999), Zachowania ludzi w organizacji, PWN, Warszawa.pl_PL
dc.referencesSundstrom E., DeMeuse K., Futrell D. (1990), Work teams: applications and effectiveness, „American Psychologist”, vol. 45, no. 2.pl_PL
dc.referencesSzałkowski A., Bukowska U. (2005), Zarządzanie zespołami pracowniczymi. Aspekt behawioralny, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków.pl_PL
dc.referencesŚwiątek-Barylska I. (2013), Lojalność pracowników współczesnych organizacji. Istota i elementy składowe, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź.pl_PL
dc.referencesTyrała P. (2004), Zachowania organizacyjne w procesach zarządzania, Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń.pl_PL
dc.referencesZalewska-Turzyńska M. (2013), Komunikowanie w organizacji – propozycja pomiaru skuteczności i efektywności, „Zarządzanie i Finanse”, vol. 11, nr 1.pl_PL
dc.contributor.authorEmailcentrum.moiz@uni.lodz.plpl_PL
dc.identifier.doi10.18778/8088-441-0.01
dc.relation.volume1pl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska