Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorJeż, Radosław
dc.contributor.authorKonieczko, Anna
dc.contributor.authorKwiatkowska, Małgorzata
dc.contributor.editorPiestrzyński, Tomasz
dc.contributor.editorJerzyk-Wojtecka, Justyna
dc.date.accessioned2017-04-19T14:47:14Z
dc.date.available2017-04-19T14:47:14Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationJeż R., Konieczko A., Kwiatkowska M., Jakość usług informacyjnych biblioteki akademickiej jako ważny element gospodarki opartej na wiedzy, [w:] Piestrzyński T., Jerzyk-Wojtecka J. (red.), Biblioteka w społeczeństwie wiedzy. Informacja, edukacja, profesjonalizm. Konferencja naukowa Biblioteki Uniwersytetu Łódzkiego. Materiały konferencyjne, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2015, s. 33-44, doi: 10.18778/8088-191-4.03pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-8088-191-4
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/21318
dc.description.abstractUniversities retrieve a very important role in the creation of a know-ledge-based economy on innovation sectors, regions and enterprises. These institutions are increasingly using new technologies of information to heighten awareness about the advisability of using them to create a new, competitive economic reality. Expectations of the science sector are associated with the processes of knowledge building and their transfer to the economy and creating conditions conductive to the learner’s regions. University libraries fulfill a particular role in the codification and sharing of information and the creation of conditions for which they were obtained by different users. The quality of services offered by these entities is therefore a key aspect of the user to zoom in and familiar with modern technologies. The article deals with the subject of the quality of information services carried out in an academic library as an essential part of the strategy of innovation and knowledge-based economy, and also proposes a cost of quality of such services.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofPiestrzyński T., Jerzyk-Wojtecka J. (red.), Biblioteka w społeczeństwie wiedzy. Informacja, edukacja, profesjonalizm. Konferencja naukowa Biblioteki Uniwersytetu Łódzkiego. Materiały konferencyjne, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2015;
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectusługi informacyjnepl_PL
dc.subjectkoszty jakościpl_PL
dc.subjectkoszty usługpl_PL
dc.titleJakość usług informacyjnych biblioteki akademickiej jako ważny element gospodarki opartej na wiedzypl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2015pl_PL
dc.page.number33-44pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Biblioteka Głównapl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-8088-192-1
dc.referencesBank J., Zarządzanie przez jakość, Warszawa 1996.pl_PL
dc.referencesDerfert-Wolf L., Information literacy – koncepcje i nauczanie umiejętności informacyjnych, „Biuletyn EBIB” 2005, nr 1(62), [dostęp: 21.03.2015], http://ebib.oss.wroc.pl/2005/62/derfert.php.pl_PL
dc.referencesGrala B., Dydaktyka biblioteczna w uczelniach medycznych w aspekcie kształtowania się edukacji informacyjnej, „Praktyka i Teoria Informacji Naukowej i Technicznej” 2007, nr 1, s. 31.pl_PL
dc.referencesJurczak-Pejko E., Kształcenie na poziomie wyższym a potrzeby gospodarki (opartej na) wiedzy, „Studia Ekonomiczne / Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach” 2013, nr 131, s. 105.pl_PL
dc.referencesKasiewicz S., Rogowski W., Kicińska M., Kapitał intelektualny: spojrzenie z perspektywy interesariuszy, Kraków 2006.pl_PL
dc.referencesKonieczko A., Korzyści z kształcenia umiejętności informacyjnych użytkowników biblioteki (przykład Biblioteki Głównej Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach, [w:] Seria III: ePublikacje Instytutu INiB UJ, red. Maria Kocójowa, Nr 5. Bibliote-ka: klucz do sukcesu użytkowników, s. 81, [dostęp: 21.03.2015], http://eprints.rclis.org/ 13696/1/konieczko-n.pdf.pl_PL
dc.referencesKonieczna D., Usługi bibliotek akademickich ukierunkowane na potrzeby zdalnego i ustawicznego kształcenia, [w:] Nowoczesna Biblioteka Akademicka: Olsztyn 20-21 maja 2004. – Dane tekstowe, EBIB Materiały konferencyjne 2004, nr 9, [dostęp: 20.03.2015], http://www.ebib.pl/publikacje/matkonf/nba/konieczna.danuta.php.pl_PL
dc.referencesLeja K., Ewolucja uczelni w kierunku organizacji wiedzy, „Współczesne Zarządzanie” 2006, nr 3, s. 110.pl_PL
dc.referencesMakulska D., Kluczowe czynniki rozwoju w gospodarce opartej na wiedzy, „Prace i Materiały Instytutu Rozwoju Gospodarczego / Szkoła Główna Handlowa” 2012, nr 88, s. 177.pl_PL
dc.referencesPrzybyszewski R.: Kapitał ludzki w procesie kształtowania gospodarki opartej na wiedzy, Warszawa 2007.pl_PL
dc.referencesResort nauki: w 2015 r. nakłady na naukę wyższe o 690 mln zł., [dostęp: 08.04.2015], Serwis Nauka w Polsce http://naukawpolsce.pap.pl.pl_PL
dc.referencesSamul J., Kapitał intelektualny w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa – teoria a praktyka, „Economics and Management” 2013, nr 2, s. 234.pl_PL
dc.referencesSkórska A., Wiedzochłonne usługi biznesowe w Polsce i innych krajach Unii Europejskiej, Katowice 2012.pl_PL
dc.referencesSkrzypek E., Hofman M., Zarządzanie procesami w przedsiębiorstwie. Identyfikacja, pomiar, usprawnianie, Warszawa 2010.pl_PL
dc.referencesSuchacka M., Transformacja regionu przemysłowego w kierunku regionu wiedzy: studium socjologiczne województwa śląskiego, Katowice 2014.pl_PL
dc.referencesToffler A., Trzecia fala, Poznań 2006.pl_PL
dc.referencesUniwersalny słownik języka polskiego, red. S. Dubisz, Warszawa 2003.pl_PL
dc.referencesVargo S.L., Lusch R.F., Evolving to a new dominant logic for marketing, „Journal of Marketing” 2004, t. 68, nr 1, s. 2.pl_PL
dc.referencesWinnicka-Wejs A., Koszty jakości pozyskiwania i rozwoju twórczych pracowników (zastosowanie klasyfikacji J. Banka oraz modelu N. Kano), „Studia Ekonomiczne / Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach” 2012, nr 83, s. 79–80.pl_PL
dc.referencesZiemba E., Żelazny R., Społeczeństwo informacyjne – projekty i przedsięwzięcia w województwie śląskim, „Nierówności Społeczne a Wzrost Gospodarczy / Uniwersytet Rzeszowski” 2013, nr 32, s. 555.pl_PL
dc.referencesZybert E.B., Jakość w działalności bibliotek. Oceny, pomiary, narzędzia, Warszawa 2007.pl_PL
dc.referencesZybert E.B., Wstęp, [w:] Czas przemian, czas wyzwań: rola bibliotek i ośrodków informacji w procesie kształtowania kompetencji współczesnego człowieka, red. J. Jasiewicz, E.B. Zybert, Warszawa 2014.pl_PL
dc.referencesHarvey L., Green D., Defining quality, „Assessment and Evaluation in Higher Education” 1993, Vol. 18, Issue 1, [dostęp: 06.05.2012], http://web.ebscohost.com/ehost/detailvid=4& hid=106&sid=c080f621-6f90-4f81-a1204af89419ea33%40sessionmgr113&bdata=Jmxhb mc9cGwmc2l0ZT1laG9zdC1saXZl#db=a9h&AN=9707085278pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/8088-191-4.03


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska