Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorMalarz, Michał
dc.contributor.editorKrakowiak, Beata
dc.contributor.editorLatosińska, Jolanta
dc.date.accessioned2017-10-16T16:34:08Z
dc.date.available2017-10-16T16:34:08Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationMalarz M., Zmiany w strukturze kanałów rezerwacji usług hotelowych, [w:] Krakowiak B., Latosińska J., (red.), Turystyka polska w latach 1989-2009, Warsztaty z Geografii Turyzmu, tom 1, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2011, s. 141-147, doi: 10.18778/7525-586-7.11pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7525-586-7
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/22950
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofKrakowiak B., Latosińska J., (red.), Turystyka polska w latach 1989-2009, Warsztaty z Geografii Turyzmu, tom 1, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2011.;
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/pl/*
dc.subjectprzemysł turystycznypl_PL
dc.subjectrezerwacje hotelowepl_PL
dc.subjectstruktura kanałów rezerwacjipl_PL
dc.subjectpostęp technologicznypl_PL
dc.subjecthotelpl_PL
dc.titleZmiany w strukturze kanałów rezerwacji usług hotelowychpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2011pl_PL
dc.page.number141-147pl_PL
dc.referencesANDERSON K., 2009, Revenue management for low‐cost providers, „European Journal of Operational Research”, vol. 188, No. 1, Ithaka.pl_PL
dc.referencesGAWORECKI W., 2007, Turystyka, PWE, Warszawa.pl_PL
dc.referencesJONES, P., HAMILTON, D., 1992, Yield Management: Putting People in the Big Picture, „Cornell Hotel and Restaurant Administration Quarterly”, No. 33 (February).pl_PL
dc.referencesMarketingowa strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2008–2015, 2008, POT, Warszawa.pl_PL
dc.referencesMAZUR M., 1970, Jakościowa teoria informacji, WNT, Warszawa.pl_PL
dc.referencesMEIDAN, CHIU, 1995, Hotel reservation methods – a discriminant analysis of practices in English hotels, Sheffield University Management School, Sheffield.pl_PL
dc.referencesNOWAKOWSKA A., 2004, Ekonomiczne i organizacyjne aspekty rozwoju turystyki, WSIiZ, Rzeszów.pl_PL
dc.referencesSCHUMPETER J., 1960, Teoria rozwoju gospodarczego, PWN, Warszawa.pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/7525-586-7.11


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 3.0 Polska