Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorZmyślony, Piotr
dc.contributor.editorKrakowiak, Beata
dc.contributor.editorLatosińska, Jolanta
dc.date.accessioned2017-10-16T16:51:05Z
dc.date.available2017-10-16T16:51:05Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationZmyślony P., Wspólne decyzje cenowe jako narzędzie tworzenia i umacniania partnerstwa turystycznego. Przykład Poznania, [w:] Krakowiak B., Latosińska J., (red.), Turystyka polska w latach 1989-2009, Warsztaty z Geografii Turyzmu, tom 1, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2011, s. 129-139, doi: 10.18778/7525-586-7.10pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7525-586-7
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/22951
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofKrakowiak B., Latosińska J., (red.), Turystyka polska w latach 1989-2009, Warsztaty z Geografii Turyzmu, tom 1, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2011.;
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/pl/*
dc.subjectturystyka polskapl_PL
dc.subjectterytorialny marketing turystycznypl_PL
dc.subjectprodukt turystycznypl_PL
dc.subjectpartnerstwo turystycznepl_PL
dc.titleWspólne decyzje cenowe jako narzędzie tworzenia i umacniania partnerstwa turystycznego. Przykład Poznaniapl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2011pl_PL
dc.page.number129-139pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wydział Gospodarki Międzynarodowejpl_PL
dc.referencesASHWORTH G.J., VOOGD H., 1994, Marketing and Place Promotion, [w:] Place Promotion: The Use of Publicity and Marketing to Sell Towns and Regions, J.R. Gold, S.V. Ward (eds.), John Wiley & Sons, Chichester, s. 39–52.pl_PL
dc.referencesBRAMWELL B., LANE B., 2000, Collaboration and partnerships in tourism planning, [w:] Tourism Collaboration and Partnerships, B. Bramwell, B. Lane (eds.), Channel View Publications, Clevedon, s. 1–19.pl_PL
dc.referencesBUHALIS D., 2000, Marketing the competitive destination of the future, „Tourism Management”, No. 21(1), s. 97–116.pl_PL
dc.referencesCAFFYN A., 2000, Is there a tourism partnership life cycle?, [w:] Tourism Collaboration and Partnerships, B. Bramwell, B. Lane (eds.), Channel View Publications, Clevedon, s. 200–229.pl_PL
dc.referencesFLOREK M., 2007, Podstawy marketingu terytorialnego, AE w Poznaniu, Poznań.pl_PL
dc.referencesFYALL A., GARROD B., 2005, Tourism Marketing: A Collaborative Approach, Channel View Publications, Clevedon.pl_PL
dc.referencesIMAS, 2006, Z czym Poznań się kojarzy? IMAS. International Polska, Wrocław.pl_PL
dc.referencesInstytut Turystyki, 2010, Sektor turystyki – definicje, analizy, dane liczbowe i prognozy, http://www. intur.com.pl/statystyka.htm; 18.09.2010 r.pl_PL
dc.referencesKOLB B.M., 2006, Tourism Marketing for Cities and Towns: Using Branding and Events to Attract Tourists, Butterworth‐Heinemann, Oxford.pl_PL
dc.referencesKOTLER P., HAIDER D.H., REIN I., 1993, Marketing Places: Attracting Investment, Industry and Tourism to Cities, States and Nations, The Free Press, New York.pl_PL
dc.referencesKRUCZEK Z., ZMYŚLONY P., 2010, Regiony turystyczne, Proksenia, Kraków.pl_PL
dc.referencesMINTEL, 2005, Destination Marketing, „Travel & Tourism Analyst”, No. 5, April.pl_PL
dc.referencesMURPHY P.E., MURPHY A.E., 2004, Strategic Management for Tourism Communities: Bridging the Gaps, Channel View Publications, Clevedon.pl_PL
dc.referencesOLSZEWSKI M.., ZMYŚLONY P., 2008, Ocena skuteczności akcji „Poznań za pół ceny”. Raport z badań przeprowadzonych na zlecenie PLOT (materiał niepublikowany), Poznań.pl_PL
dc.referencesOLSZEWSKI M.., ZMYŚLONY P., 2009, Ocena skuteczności akcji „Poznań za pół ceny” 2009. Raport z badań przeprowadzonych na zlecenie PLOT (materiał niepublikowany), Poznań.pl_PL
dc.referencesPIKKEMAAT B., 2004, The measurement of destination image: the case of Austria, „The Poznan University of Economics Review”, No. 4(1), s. 87–102.pl_PL
dc.referencesRITCHIE J.R.B., CROUCH G.I., 2003, The Competitive Destination: A Sustainable Tourism Perspective, CABI Publishing, Wallingford.pl_PL
dc.referencesSAMUELSON P.A., NORDHAUS W.D., 1995, Economics, McGraw‐Hill, New York.pl_PL
dc.referencesSOCHER K., 2006, The contribution of the State to more efficient and effective marketing, [w:] Marketing Efficiency in Tourism: Coping with Volatile Demand, P. Keller, T. Bieger (eds.), Erich Schmidt Verlag, Berlin, s. 193–202.pl_PL
dc.referencesSZMATUŁA P., ZMYŚLONY P., 2010, Ocena skuteczności akcji „Poznań za pół ceny” 2010. Raport z badań przeprowadzonych na zlecenie PLOT, materiał niepublikowany, Poznań.pl_PL
dc.referencesWOOD D.J., GRAY B., 1991, Toward a comprehensive theory of collaboration, „Journal of Applied Behavioral Science”, No. 27(2), s. 139–162.pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/7525-586-7.10


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 3.0 Polska