Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorStroik, Ewa Jolanta
dc.contributor.editorTanaś, Sławoj
dc.contributor.editorMokras-Grabowska, Justyna
dc.date.accessioned2017-10-24T11:10:04Z
dc.date.available2017-10-24T11:10:04Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationStroik E. J., Komercjalizacja usług turystycznych na przykładzie rynku niemieckiego, [w:] Tanaś S., Mokras-Grabowska J., (red.), Od autentyczności do komercji – o doświadczaniu w turystyce, Warsztaty z Geografii Turyzmu, tom 4, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2014, s. 121-135, doi: 10.18778/7969-138-8.09pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7969-138-8
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/23044
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofTanaś S., Mokras-Grabowska J., (red.), Od autentyczności do komercji – o doświadczaniu w turystyce, Warsztaty z Geografii Turyzmu, tom 4, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2014;
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/pl/*
dc.titleKomercjalizacja usług turystycznych na przykładzie rynku niemieckiegopl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2014pl_PL
dc.page.number121-135pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniupl_PL
dc.referencesAnaliza rynków zagranicznych. Trendy, komercjalizacja – na podstawie raportów przedstawicieli POT za rok 2012, maj 2013, Warszawa.pl_PL
dc.referencesAnalizy rynków zagranicznych 2010 na bazie sprawozdań Polskich Ośrodków Informacji Turystycznej + Chiny i Indie, 2011, Warszawa.pl_PL
dc.referencesAnalizy rynków zagranicznych 2011 na bazie sprawozdań Polskich Ośrodków Informacji Turystycznej, Polska Organizacja Turystyczna, maj 2012.pl_PL
dc.referencesCHUDOBA T., 2008, Marketing w turystyce, CeDeWu, Warszawapl_PL
dc.referencesForschungsgemeinschaft Urlaub und Reisen, 2013, Newsletter Kiel.pl_PL
dc.referencesJahresbericht 2012, Deutsche Zentrale für Tourismus e.V.pl_PL
dc.referencesKACZMAREK J., STASIAK A., WŁODARCZYK B., 2010, Produkt turystyczny. Pomysł, organizacja, zarządzanie, PWE, Warszawa.pl_PL
dc.referencesKALINOWSKI B., URYSZEK T., 2009, Zasady komercjalizacji i finansowania innowacyjnych rozwiązań, [w:] Komercjalizacja wyników badań naukowych – krok po kroku”, Kraków; www.unidruk. com.pl.pl_PL
dc.referencesKANIEWSKA-SĘBA A., 2007, Segmentacja rynku, [w:] B. Pilarczyk, H. Mruk (red.), Kompendium wiedzy o marketingu, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa.pl_PL
dc.referencesMACCANNELL D., 2002, Turysta. Nowa teoria klasy próżniaczej, WWL Muza SA, Warszawa.pl_PL
dc.referencesNIEZGODA A., ZMYŚLONY P., 2003, Popyt turystyczny. Uwarunkowania i perspektywy rozwoju, Wyd. Akademii Ekonomicznej, Poznańpl_PL
dc.referencesTOKARSKI J. (red.), 1971, Słownik wyrazów obcych, Państwowe Wydawnictwo Naukowe, Warszawa.pl_PL
dc.referencesTourism Highlights, 2013, UNWTO.pl_PL
dc.referencesTourismuspolitischer Bericht der Bundesregierung 17. Legislaturperiode, Bundesministerium für Wirtschaft und Tourismus, 2013.pl_PL
dc.referencesZAJADACZ A., 2008, Ruch turystyczny jako przedmiot badań geograficznych, [w:] Z. Młynarczyk, A. Zajadacz (red.), Uwarunkowania i plany rozwoju turystyki, t. II: Zasoby antropogeniczne. Krajobraz. Ruch turystyczny, ser. „Turystyka i Rekreacja – Studia i Prace” 2, Wyd. Naukowe UAM, Poznań, s. 187–209.pl_PL
dc.referenceswww.allgeau-mobil.de.pl_PL
dc.referenceswww.bmwi.de.pl_PL
dc.referenceswww.fur.de.pl_PL
dc.referenceswww.germany.travel.pl_PL
dc.referenceswww.ostseecard.de.pl_PL
dc.referenceswww.rewe-group.de.pl_PL
dc.referenceswww.thomascook.de.pl_PL
dc.referenceswww.tui.de.pl_PL
dc.referenceswww.welt.de.pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/7969-138-8.09


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 3.0 Polska