Show simple item record

dc.contributor.authorIwińska-Knop, Krystynana
dc.contributor.editorGrzegorczyk, Wojciech
dc.date.accessioned2017-11-28T11:06:02Z
dc.date.available2017-11-28T11:06:02Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationIwińska-Knop K., Wartość dla klienta jako fundament lojalności, [w:] Grzegorczyk W., (red.), Marketing w obliczu nowych wyzwań rynkowych. Księga jubileuszowa z okazji 70-lecia Profesora Gregora, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2013, s. 17-30, doi: 10.18778/7969-046-6.04pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7969-046-6
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/23409
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofGrzegorczyk W., (red.), Marketing w obliczu nowych wyzwań rynkowych. Księga jubileuszowa z okazji 70-lecia Profesora Gregora, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2013;
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.titleWartość dla klienta jako fundament lojalnościpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2013pl_PL
dc.page.number[17]-30pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Zarządzania, Katedra Marketingu, 90-237 Łódź, ul. Matejki 22/26pl_PL
dc.referencesButz H.E. Jr, Goodstein L.D., Measuring Customer Value: Gaining the Advantage, „Organizational Dynamics” 1996, no. 24pl_PL
dc.referencesCheverton P., Zarządzanie kluczowymi klientami. Jak uzyskać status głównego dostawcy, Dom Wydawniczy ABC, Kraków 2001pl_PL
dc.referencesDoligalski T., Strategie kształtowania kompozycji wartości dla klienta w Internecie, [w:] Marketing w realiach współczesnego rynku. Implikacje otoczenia rynkowego, red. Sz. Figiel, PWE, Warszawa 2010pl_PL
dc.referencesHadrian P., Działania marketingowe przedsiębiorstw handlowych w budowaniu wartości (wyniki badań empirycznych), „Handel Wewnętrzny” 2007, nr 3pl_PL
dc.referencesHill N., Aleksander J., Pomiar satysfakcji i lojalności klientów, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2003pl_PL
dc.referencesLewicki M., Instrumenty tworzenia wartości dla klienta w handlu elektronicznym, Poznań 2012 (npubl.)pl_PL
dc.referencesMikołajczyk J., Kreowanie wartości centrum handlowego. Perspektywa interesariuszy, Wyd. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań 2012pl_PL
dc.referencesOtto J., Marketing relacji. Koncepcja i stosowanie, C.H. Beck, Warszawa 2004pl_PL
dc.referencesPoprawić obsługę klienta i jednocześnie zwiększyć zyski, „Harvard Business Review” 2010, lutypl_PL
dc.referencesRudawska E., Zarządzanie portfelem klientów – źródło wartości kreowanej przez marketing, t. I: Istota i uwarunkowania kreowania wartości przez marketing, „Handel Wewnętrzny” 2013, nr 3pl_PL
dc.referencesSheth J.N., Newman B.I., Gross B.L., Consumption Value and Market Choises: Theory and Applications, Thompson South Western, New York 1991pl_PL
dc.referencesSmyczek S., Kreowanie a dostarczanie wartości dla klienta poprzez sieci w sektorze usług, t. II, Marketingowe sposoby kreowania wartości dla klienta, „Handel Wewnętrzny” 2013, nr 3pl_PL
dc.referencesSmyczek S., Lojalność konsumentów na rynku, Wyd. Akademii Ekonomicznej w Katowicach, Katowice 2001pl_PL
dc.referencesSzymura-Tyc M., Marketing we współczesnych procesach tworzenia wartości dla klienta i przedsiębiorstwa, Wyd. Akademii Ekonomicznej w Katowicach, Katowice, 2005pl_PL
dc.referencesTaranko T., Jak wydatki na marketing przekształcane są w wartość dla przedsiębiorstwa – ujęcia modelowe, t. I, Istota i uwarunkowania kreowania wartości przez marketing, „Handel Wewnętrzny” 2013, nr 3pl_PL
dc.referencesWartość dla klienta w układach rynkowych. Aspekty metodologiczne, red. A. Sagan, Wyd. Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Kraków 2011pl_PL
dc.referencesWoś A., Proces tworzenia programów lojalnościowych, „Marketing i Rynek” 2009, nr 12pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/7969-046-6.04


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Except where otherwise noted, this item's license is described as Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska