Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorSibińska, Anna
dc.contributor.editorGrzegorczyk, Wojciech
dc.date.accessioned2017-12-19T08:32:21Z
dc.date.available2017-12-19T08:32:21Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationSibińska A., Charakterystyka motywów zachowań finansowych młodych ludzi, [w:] Grzegorczyk W., (red.), Marketing w obliczu nowych wyzwań rynkowych. Księga jubileuszowa z okazji 70-lecia Profesora Gregora, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2013, s. 31-41, doi: 10.18778/7969-046-6.05pl_PL
dc.identifier.issn978-83-7969-046-6
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/23652
dc.descriptionCelem artykułu jest charakterystyka głównych motywów zachowań finansowych i identyfikacja zachowań konsumentów powstających pod wpływem tych motywów. W artykule przeanalizowano teorie i koncepcje dotyczące zachowań finansowych i zarządzania pieniędzmi oraz zaprezentowano wyniki badania pierwotnego przeprowadzonego w wybranej grupie studentów Uniwersytetu Łódzkiego. Badanie pozwoliło na identyfikacje motywów zachowań finansowych młodych ludzi oraz wskazało na wykorzystywane przez nich produkty finansowe.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofGrzegorczyk W., (red.), Marketing w obliczu nowych wyzwań rynkowych. Księga jubileuszowa z okazji 70-lecia Profesora Gregora, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2013;
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectgospodarowanie pieniędzmipl_PL
dc.subjectmotywy zachowań finansowychpl_PL
dc.subjectprodukty finansowepl_PL
dc.subjectoszczędzaniepl_PL
dc.subjectinwestowaniepl_PL
dc.titleCharakterystyka motywów zachowań finansowych młodych ludzipl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2013pl_PL
dc.page.number31-41pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationKatedra Marketingu, Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.referencesAntonides G., Van Raij, W.V., Zachowania konsumentów. Podręcznik akademicki, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 2003pl_PL
dc.referencesCzapiński J., Panek T. (red.), Diagnoza społeczna 2009. Warunki i jakość życia Polaków, raport, Warszawa 2009pl_PL
dc.referencesGitman L.J., Joehnk M.D., Personal Financial Planning, The Dryden Press, Chicago 1993pl_PL
dc.referencesHarasim J., Oszczędzanie i inwestowanie indywidualne w Polsce, PTE, Katowice 2007pl_PL
dc.referencesHarasim J., Oszczędzanie i inwestowanie nadwyżek finansowych przez ludność, [w:] Oszczędzanie i inwestowanie w teorii i praktyce, red. J. Harasim, PTE, Katowice 2010pl_PL
dc.referencesKozak A., Jaki jest twój pieniądz?, „Marketing i Rynek” 2004, nr 1pl_PL
dc.referencesLindqvist A., The Saving Behavior of Houshold, [w:] Psychologia ekonomiczna, red. T. Tyszka, GWP, Gdańsk 2004pl_PL
dc.referencesPostawy Polaków wobec oszczędzania, 2011, Raport z Fundacji Kronenberga przy City Handlowy TNS Pentor, październik 2011, http://www.citibank.pl/ poland/kronenberg/polish/files/fk_oszcz_2011.pdfpl_PL
dc.referencesRaport ekspertów banku BGŻ Optima, http://www.parkiet.com/artykul/1268669. htmlpl_PL
dc.referencesTyszka T., Psychologia ekonomiczna, GWP, Gdańsk 2004pl_PL
dc.referencesWarneryd K., Oszczędzanie, [w:] Psychologia ekonomiczna, red. T. Tyszka, GWP, Gdańsk 2004pl_PL
dc.referencesWoś J., Rachocka J., Kasperek-Hoppe M., Zachowania konsumentów. Teoria i praktyka, Wyd. Uniwersytetu Ekonomicznego, Poznań 2011pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/7969-046-6.05


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska