Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorBiesaga-Słomczewska, Elżbieta Jadwiga
dc.contributor.editorGrzegorczyk, Wojciech
dc.date.accessioned2017-12-19T10:51:02Z
dc.date.available2017-12-19T10:51:02Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationBiesaga-Słomczewska E. J., Komunikacja wewnętrzna w procesie porozumiewania się pracodawcy z pracownikami, [w:] Grzegorczyk W., (red.), Marketing w obliczu nowych wyzwań rynkowych. Księga jubileuszowa z okazji 70-lecia Profesora Gregora, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2013, s. 115-127, doi: 10.18778/7969-046-6.11pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7969-046-6
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/23658
dc.descriptionZłożoność i zmienność otoczenia, w którym przyszło funkcjonować współczesnym przedsiębiorstwom, spowodowały konieczność przyjęcia nowej perspektywy patrzenia na zarządzanie ludźmi, zwłaszcza w kwestii przywództwa, otwartości i przyjaznego traktowania podwładnych oraz budowania satysfakcjonujących relacji. Niewątpliwie rynek pracodawcy i istniejący stan bezrobocia spowalnia proces zmian w postawach pracodawców względem swoich pracowników. Podobnie pracownicy, wobec braku stabilności zatrudnienia, niemożności znalezienia pracy odpowiadającej ich oczekiwaniom, nie są skłonni do postaw lojalnościowych względem firmy, do pełnego uruchamiania posiadanych zasobów wiedzy i umiejętności czy angażowania się w realizację wyznaczonych przez pracodawcę zadań.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofGrzegorczyk W., (red.), Marketing w obliczu nowych wyzwań rynkowych. Księga jubileuszowa z okazji 70-lecia Profesora Gregora, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2013;
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectkomunikacja wewnętrznapl_PL
dc.subjectmarketing wewnętrznypl_PL
dc.subjectzarządzanie zasobami ludzkimipl_PL
dc.titleKomunikacja wewnętrzna w procesie porozumiewania się pracodawcy z pracownikamipl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2013pl_PL
dc.page.number115-127pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Zarządzania, Katedra Marketingu, 90-237 Łódź, ul. Matejki 22/26pl_PL
dc.referencesBaruk A.J., Marketing personalny a kreowanie wizerunku firmy, Akademia Rolnicza, Lublin 2005pl_PL
dc.referencesBeck E., Orlińska-Gondor A., Stres jako kategoria jednostkowa i organizacyjna, [w:] Nowe tendencje i wyzwania w zarządzaniu personelem, red. L. Zbiegień- -Maciąg, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2006pl_PL
dc.referencesBiesaga-Słomczewska E.J., Negocjacje jako narzędzie zarządzania w organizacji zorientowanej na rynek, Wyd. Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2009pl_PL
dc.referencesCrozier M., Przedsiębiorstwo na podsłuchu. Jak uczyć się zarządzania postindustrialnego. PWE, Warszawa 1993pl_PL
dc.referencesDrucker P., Menedżer skuteczny, Wyd. Akademii Ekonomicznej, Kraków 1994pl_PL
dc.referencesMacey W.H., Schneider B., The Meaning of Employee Engagement, „Industrial and Organizational Psychology” 2008, vol. 1pl_PL
dc.referencesMaxwell J.C., Wszyscy się komunikują, niewielu potrafi się porozumieć, MT Biznes, Warszawa 2011pl_PL
dc.referencesOlsztyńska A., Marketing wewnętrzny w przedsiębiorstwie. Koncepcja i narzędzia wspomagające integrację działań wewnętrznych w organizacji, Wyd. Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, Poznań 2005pl_PL
dc.referencesPeltier B., Psychologia coachingu kadry menedżerskiej, Rebis, Poznań 2005pl_PL
dc.referencesPocztowski A., Zarządzanie zasobami ludzkimi, PWE, Warszawa 2007pl_PL
dc.referencesPopiel S., Generacje a rekrutacje. Jak różnice pokoleniowe wpływają na strategię zatrudnienia, „Personel i Zarządzanie” 2013, nr 1pl_PL
dc.referencesRosa G., Formy komunikacji Polaków na podstawie badań pokoleń Y, X i Baby Boomers, [w:] Problemy i przeobrażenia w zachowaniach współczesnych organizacji i konsumentów, „Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego” 2013, nr 751, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu nr 29pl_PL
dc.referencesRosa G., Komunikacja i negocjacje w biznesie, Wyd. Nauk. Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2009pl_PL
dc.referencesRudawska E., Rola i techniki marketingu wewnętrznego w kształtowaniu relacji z klientami instytucjonalnymi, [w:] Marketing relacji na rynku business to business, red. M. Mitręga, Wyd. Akademii Ekonomicznej w Katowicach, Katowice 2007pl_PL
dc.referencesSitko-Lutek A., Kulturowe uwarunkowania doskonalenia menedżerów, UMCS, Lublin 2005pl_PL
dc.referencesSpisacka J., Żadna posada nie jest na zawsze, „Newsweek Polska” 2013, nr 35pl_PL
dc.referencesWalkowiak R., Zarządzanie zasobami ludzkimi: kompetencje, nowe trendy, efektywność, Wyd. TNO i K, Toruń 2007pl_PL
dc.referencesWoodruffe Ch., Employee Engagement – The Real Secret of Winning a Crucial Edge over your rivals, „Manager Motivation” 2006, December–Januarypl_PL
dc.referencesWoźniak J., Współczesne systemy motywacyjne, Wyd. Nauk. PWN, Warszawa 2012pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/7969-046-6.11


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska