Show simple item record

dc.contributor.authorKalińska-Kula, Magdalena
dc.contributor.editorGrzegorczyk, Wojciech
dc.date.accessioned2017-12-19T11:03:19Z
dc.date.available2017-12-19T11:03:19Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationKalińska-Kula M., Rola badań marketingowych w pozyskiwaniu wiedzy na potrzeby marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem, [w:] Grzegorczyk W., (red.), Marketing w obliczu nowych wyzwań rynkowych. Księga jubileuszowa z okazji 70-lecia Profesora Gregora, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2013, s. 129-139, doi: 10.18778/7969-046-6.12pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7969-046-6
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/23659
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofGrzegorczyk W., (red.), Marketing w obliczu nowych wyzwań rynkowych. Księga jubileuszowa z okazji 70-lecia Profesora Gregora, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2013;
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectbadania marketingowepl_PL
dc.subjectprocesy zarządczepl_PL
dc.subjectzasoby organizacjipl_PL
dc.subjectkonkurencyjnośćpl_PL
dc.titleRola badań marketingowych w pozyskiwaniu wiedzy na potrzeby marketingowego zarządzania przedsiębiorstwempl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2013pl_PL
dc.page.number129-139pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Zarządzania, Katedra Marketingu, 90-237 Łódź, ul. Matejki 22/26pl_PL
dc.referencesBartosik-Purgat M., Mruk H., Schroeder J., Dostępność i wykorzystanie informacji o rynkach i partnerach zagranicznych w procesie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw, Wyd. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań 2012pl_PL
dc.referencesBolesta-Kukułka K., Decyzje menedżerskie, PWE, Warszawa 2003pl_PL
dc.referencesChurchill G., Badania marketingowe. Podstawy metodologiczne, Wyd. Nauk. PWN, Warszawa 2002pl_PL
dc.referencesDuliniec E., Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem, Wyd. Nauk. PWN, Warszawa 2002pl_PL
dc.referencesGreen P., Tull D., Albaum D., Research for Marketing Decisions, Prentice Hall, New York 1985pl_PL
dc.referencesGregor B., Kalińska-Kula M., Badania marketingowe w praktyce przedsiębiorstw regionu łódzkiego, Wyd. Nauk. Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2012pl_PL
dc.referencesGregor B., Kalińska-Kula M., Użyteczność badań marketingowych w procesach decyzyjnych przedsiębiorstwa, „Handel Wewnętrzny” 2012, nr 5pl_PL
dc.referencesGrudzewski W., Hejduk I., Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwach, Difin, Warszawa 2004pl_PL
dc.referencesGrzegorczyk W., Strategie marketingowe przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych, Biblioteka Menedżera i Bankowca, Warszawa 2002pl_PL
dc.referencesHague P., Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników, Helion, Gliwice 2006pl_PL
dc.referencesHajduk E., Karaś D., Szostek D., Badania marketingowe w praktyce firm i badaczy, „Marketing i Rynek” 2008, nr 9pl_PL
dc.referencesKaczmarczyk S., Badania marketingowe. Metody i techniki, Wyd. Nauk. PWN, Warszawa 2002pl_PL
dc.referencesKaczmarek B., Walczak W., Zarządzanie wiedzą we współczesnych przedsiębiorstwach, Wyd. Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2009pl_PL
dc.referencesKędzior K., Karcz K., Badania marketingowe w praktyce, PWE, Warszawa 2007pl_PL
dc.referencesKoźmiński A., Zarządzanie w warunkach niepewności, Wyd. Nauk. PWN, Warszawa 2005pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/7969-046-6.12


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Except where otherwise noted, this item's license is described as Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska