Show simple item record

dc.contributor.authorKrawiec, Wioletta, Ewa
dc.contributor.editorGrzegorczyk, Wojciech
dc.date.accessioned2017-12-28T12:41:52Z
dc.date.available2017-12-28T12:41:52Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationKrawiec W., Kultura obrazka a zaangażowanie konsumenta w proces budowania marki na przykładzie portalu społecznościowego Pinterest, [w:] Grzegorczyk W., (red.), Marketing w obliczu nowych wyzwań rynkowych. Księga jubileuszowa z okazji 70-lecia Profesora Gregora, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2013, s. 141-153, doi: 10.18778/7969-046-6.13pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7969-046-6
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/23794
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofGrzegorczyk W., (red.), Marketing w obliczu nowych wyzwań rynkowych. Księga jubileuszowa z okazji 70-lecia Profesora Gregora, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2013;
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectPinterestpl_PL
dc.subjectinfografikapl_PL
dc.subjectmarkapl_PL
dc.titleKultura obrazka a zaangażowanie konsumenta w proces budowania marki na przykładzie portalu społecznościowego Pinterestpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2013pl_PL
dc.page.number141-153pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Zarządzania, Katedra Marketingu, 90-237 Łódź, ul. Matejki 22/26pl_PL
dc.references5 porad dla marek na Pinterest, http://social24.pl/5-porad-dla-marek-na-pinterest/pl_PL
dc.referencesCzy warto zakładać konto na Pinterest? [Infografika], http://interaktywnie. com/biznes/artykuly/social-media/pinterest-jak-facebook-rosnie-w-polscerownie- szybko-23730pl_PL
dc.referencesDymkowska A., Promocja ładna jak z obrazka, „Marketing w Praktyce” 2012, nr 11pl_PL
dc.referencesJak używać Pinterest do wsparcia biznesu, http://www.conceptinteractive.pl/jakuzywac- pinterest-do-wsparcia-biznesu,blog,50,11,plpl_PL
dc.referencesMałecki M., Pinterest – czy polskie marki mają tu czego szukać?, http://nowymarketing. pl/a/28,pinterest-czy-polskie-marki-maja-tu-czego-szukacpl_PL
dc.referencesPolskie marki na Pintereście – katalog, Nowy Marketing, http://nowymarketing. pl/a/347,polskie-marki-na-pinterescie-katalogpl_PL
dc.referencesRatuszniak B., Pinterest jak Facebook. Rośnie w Polsce równie szybko, http:// interaktywnie.com/biznes/artykuly/social-media/pinterest-jak-facebookrosnie- w-polsce-rownie-szybko-23730pl_PL
dc.referencesRaport: Pinterest nowym narzędziem marketingowym, www.oxmedia.plpl_PL
dc.referencesRies A., Ries L., 11 praw budowania marek internetowych, IFC Press, Warszawa 2001pl_PL
dc.referencesSchmidt B.H., Experiential Marketing, „Journal of Marketing Management” 1999, No 15pl_PL
dc.referencesZarys historii infografiki, http://infografika-polska.blogspot.com/2012_11_01_ archive.htmlpl_PL
dc.referenceshttp://pinterest.compl_PL
dc.identifier.doi10.18778/7969-046-6.13


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Except where otherwise noted, this item's license is described as Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska