Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKurzyk, Bartłomiej
dc.contributor.editorGrzegorczyk, Wojciech
dc.date.accessioned2018-01-02T09:11:15Z
dc.date.available2018-01-02T09:11:15Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationKurzyk B., Lokowanie produktu i inne formy integracji treści promocyjnych i natywnych – problemy definicyjne, [w:] Grzegorczyk W., (red.), Marketing w obliczu nowych wyzwań rynkowych. Księga jubileuszowa z okazji 70-lecia Profesora Gregora, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2013, s. 165-181, doi: 10.18778/7969-046-6.15pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7969-046-6
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/23835
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofGrzegorczyk W., (red.), Marketing w obliczu nowych wyzwań rynkowych. Księga jubileuszowa z okazji 70-lecia Profesora Gregora, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2013;
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectkomunikacja marketingowapl_PL
dc.subjectreklamapl_PL
dc.subjectlokowanie produktupl_PL
dc.subjectproduct placementpl_PL
dc.titleLokowanie produktu i inne formy integracji treści promocyjnych i natywnych – problemy definicyjnepl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2013pl_PL
dc.page.number165-181pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Zarządzania, Katedra Marketingu, 90-237 Łódź, ul. Matejki 22/26pl_PL
dc.referencesBalasubramaniam S.K., Beyond Advertising and Publicity: Hybrid Messages and Public Policy Issues, „Journal of Advertising” 1994, vol. 23, issue 4pl_PL
dc.referencesBelion M. (oprac.), Kup sobie komentarz na blogu, „MediaRun”, 13.07.2007, http://wiadomosci.mediarun.pl/news/22245pl_PL
dc.referencesBelion M. (oprac.), Lonelygirl15 będzie reklamować kosmetyki, „MediaRun”, 25.06.2007, http://wiadomosci.mediarun.pl/news/21933pl_PL
dc.referencesBelion M. (oprac.), Nissan: gra sposobem na promocję, „MediaRun”, 13.08.2007, http://wiadomosci.mediarun.pl/news/22742pl_PL
dc.referencesBelion M. (oprac.), Reklama w grach zwiększa rozpoznawalność marki, „Media- Run”, 10.08.2007, http://wiadomosci.mediarun.pl/news/22728pl_PL
dc.referencesBelion M. (oprac.), Reklamy w grach – trafiona inwestycja?, „MediaRun”, 02.07.2007, http://wiadomosci.mediarun.pl/news/22013pl_PL
dc.referencesBudzyński W., Reklama, Poltex, Warszawa 1999pl_PL
dc.referencesBulak P., Product placement, „Marketing iRynek” 2000, nr 4pl_PL
dc.referencesChen H., Deterding A., College-aged young consumers’ interpretations of product placement in social games, „Young Consumers” 2013, vol. 14, No 1pl_PL
dc.referencesCzarnecki A., Product placement – Niekonwencjonalny sposób promocji, PWE, Warszawa 2003pl_PL
dc.referencesCzarnecki A., Nabakowski T., Etyczne i prawne aspekty product placement, „Marketing i Rynek” 2002, nr 4pl_PL
dc.references„Dziennik Ustaw” z 2011 r., nr 85, poz. 459pl_PL
dc.referencesElliott S., On Broadway, ads now get to play cameo roles, „The New York Times”, 22.04.2005pl_PL
dc.referencesGrynkiewicz T., Makarenko V., Kreskówki pełne reklam, „Gazeta Wyborcza”, 19.06.2005pl_PL
dc.referencesGupta P.B., Gould S.J., Consumers Perception of the Ethics and Acceptability of Product Placement in Movies: Product Category and Individual Differences, „Journal of Current Issues and Research in Advertising” 1997, vol. 19, issue 1pl_PL
dc.referencesGuyer L., Comics help BMW get more mileage from Internet films, „Automotive News Europe” 2005, vol. 10, issue 11pl_PL
dc.referencesHalliday J., Mazda goes viral to tout new models, „Advertising Age” 2003, vol. 74, issue 45pl_PL
dc.referencesHudson S., Hudson D., Branded entertainment: a new advertising technique or product placement in disguise?, „Journal of Marketing Management” 2006, vol. 22, issue 5/6pl_PL
dc.referencesInteractions, Raport: Reklama natywna w Polsce, http://www.interactions-europe. com/#!mediahotspot/cfvgpl_PL
dc.referencesJackson K., BMW Benefits from Internet Audio Books, „Automotive News” 2006, vol. 81, issue 6225pl_PL
dc.referencesKarrh J.A., Brand placement: a Review, „Journal of Current Issues and Research in Advertising” 1998, vol. 20, issue 1pl_PL
dc.referencesKehaulani Goo S., Apple gets a big slice of product-placement pie, „Washington Post”, 15.04.2006pl_PL
dc.referencesKotarbiński J., Wańka Wstańka, Subiektywny blog o sztuce marketingu, http://kotarbinski. wordpress.com/tag/reklama-natywna/pl_PL
dc.referencesLa Ferle C., Edwards S.M., Product placement: how brands appear on television, „Journal of Advertising” 2006, vol. 35, No 4pl_PL
dc.referencesLovell D., Native content growth means brands have big opportunities, „Marketing Week” (online edition), 20.03.2013pl_PL
dc.referencesL-vis, Product placement w Hip-Hopie, „Hip-Hop.pl”, 24.02.2003, www.hip-hop. pl/teksty/projector.php?id=1046112544pl_PL
dc.referencesMakarenko V., Co zrobił Tomasz Lis z powerade’em. To nie była reklama?, Wyborcza. biz, http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,14819657,Co_zrobil_Tomasz_ Lis_z_powerade_em__To_nie_byla_reklama_.htmlpl_PL
dc.referencesMakarenko V., Reklama natywna, czyli groźne dżinsy redaktora Machały, Wyborcza. biz, http://wyborcza.biz/biznes/1,101562,14569580,Reklama_natywna__ czyli_grozne_dzinsy_redaktora_Machaly.htmlpl_PL
dc.referencesMalarski S., Instrumenty prawne marketingu, Wyd. Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 1996pl_PL
dc.referencesMatD, (Subliminal) ads in video clips: Product placement in videoclips, „iMatd”, 14.07.2007, http://matdonline.free.fr/Product_placement_in_videoclips_subliminal_ ads.htmlpl_PL
dc.referencesMeiners J., M-B, Jaguar join web-movie marketing trend, „Automotive News Europe” 2004, vol. 9, issue 21pl_PL
dc.referencesMohammed-Baksh S., Callison C., “Hey Ya… Shake It Like A Polaroid Picture”: Product Mention in Popular Music Genres, American Academy of Advertising Conference Proceedings, 2007pl_PL
dc.referencesNeff J., Sponsors behind camera, „Adverising Age” 2001, vol. 72, issue 4pl_PL
dc.referencesNelson M., McLeod L., Adolescent Brand Consciousness and Product Placements: Awareness, Liking and Perceived Effects on Self and Others, „International Journal of Consumer Studies” 2005, vol. 29, issue 6pl_PL
dc.referencesNguen M., Nothing new, but that’s advertainment, „B & T Weekly” 2007, vol. 57 issue 2639pl_PL
dc.referencesNowińska E., Zwalczanie nieuczciwej reklamy, Kraków 2002, s. 127, za: E. Urbaniec, Product placement – medioznawstwo a marketing kreatywny, Novae Res, Gdynia 2009pl_PL
dc.referencesOMD, Polacy mają dość reklam, http://omd.pl/wskaznik-irytacji-reklama-bardzowysoki- ale-na-stabilnym-poziomiepl_PL
dc.referencesParek R., The matter men on what matters in branded content, „Advertising Age” 2007, vol. 78, issue 43pl_PL
dc.referencesPilarczyk B., Niestandardowe formy komunikacji marketingowej, „Acta Universitatis Lodziensis” 2004, Folia Oeconomica 179pl_PL
dc.referencesPrzybyłowski K., Hartley S.W., Kerin R.A., Rudelius W., Marketing, Dom Wydawniczy ABC, Warszawa 1998pl_PL
dc.referencesRey J., Native advertising: media savior or just the new custom campaign?, „Advertising Age” 2012, issue 83, No 39pl_PL
dc.referencesRussell C.A., Belch M., A managerial investigation into the product placement industry, „Journal of Advertising Research” 2005, vol. 45, issue 1pl_PL
dc.referencesSobocińska M., Product placement – instrument budowania wizerunku marki, „Świat Marketingu” 2002, kwiecieńpl_PL
dc.referencesStarcom, Startrack – Polacy, media, reklama, raport http://www.starcom.com.pl/ publikacje.shtml/12pl_PL
dc.referencesStasiak P., Gwiazdy od kuchni, „Polityka” 2006, nr 15pl_PL
dc.referencesSteinberg B., Look – Up In the Sky! Product Placement!, „The Wall Street Journal”, 18.04.2006pl_PL
dc.referencesStory L., Anywhere the Eye Can See, It’s Likely to See an Ad, „New York Times”, 15.01.2007, http://www.nytimes.com/2007/01/15/business/ media/15everywhere.htmlpl_PL
dc.referencesSzuman M., Product placement, „Marketing w Praktyce” 1998, nr 2pl_PL
dc.referencesTokarska-Nyga M., Gra w placementy, „Magazyn Komunikacji Marketingowej Brief” 2002, nr 8pl_PL
dc.referencesVagnoni A., Halliday J., Taylor C., Behind the wheel, „Advertising Age” 2001, vol. 72, issue 30pl_PL
dc.referencesVan Reijmersdal E., Neijens P., Smith E.G., A new branch of advertising: reviewing factors that influence reactions to product placement, „Journal of Advertising Research” 2009, vol. 49pl_PL
dc.referencesVorkin L., Inside Forbes: Before It Was Called Native Advertising, a Team in a ʽBox’ Had an Idea’, Forbes.Com, s. 24, Business Source Complete, EBSCOhost, viewed 21 October 2013.pl_PL
dc.referencesWeaver A., Product Placement and Tourism-Oriented Environments: An Exploratory Introduction, „International Journal of Tourism Research” 2007, vol. 9, issue 4pl_PL
dc.referencesWenner L.A., On the Ethics of Product Placement in Media Entertainment, [w:] Handbook of Product Placement in the Mass Media: New Strategies in Marketing Theory, Practice, Trends, and Ethics, ed. M.L. Galician, The Haworth Press Inc., New York 2004pl_PL
dc.referencesWentz L., Pirelli launches mini-film online, „Advertising Age” 2006, vol. 77, issue 6pl_PL
dc.referencesWowra W., Rynek reklamy w grach, „Marketing w Praktyce” 2008, nr 3pl_PL
dc.referencesIrwin L., Product placement on CNN?, Hollywood.com 07.09.2001, http://hollywood. com/news/Product_placement_on_CNN/1091507pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/7969-046-6.15


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska